مامور خاطی تعلیق شد

نایب رییس مجلس: گشت ارشاد در دام زنان بدحجاب افتاد

زیتون– علی مطهری٬ نایب رییس مجلس٬ درخصوص ویدیوی منتشره شده از برخورد مامور نیروی انتظامی با یک دختر جوان در یکی از پارک‌های تهران گفت: «در این ویدیو چند نکته قابل توجه است. مقاومت این دختر همراه با توهین و هجوم در مقابل فرمان پلیس و عکس العمل پلیس در مقابل این مقاومت که البته توام با تندی و توهین بوده از نکات قابل توجه است و درواقع هر دو طرف خطا داشته اند.»

۳۰ فروردین ماه ویدئوی از ضرب و شتم یک زن توسط گشت ارشاد منتشر شد.

نایب رییس مجلس در این رابطه خواستار آن شد که «پلیس باید مراقب باشد در اینگونه دام‌هایی که برای او پهن می‌کنند، گرفتار نشود» و ادامه داد ممکن است بسیاری از این مسائل دام‌هایی باشند که برای پلیس می‌گسترانند تا فیلم‌هایی را تهیه و در فضای مجازی قرار دهند، بهتر است که پلیس در اینگونه موارد به تذکر، آن هم با لحن ملایم و نرم اکتفا کند.

به گفته او اظهار نظرها در این رابطه نباید به گونه‌ای باشد که به «اقتدار پلیس» خدشه‌ای وارد کند.

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس و عضو فراکسیون امید٬ اما ساعتی پیش خبر داد که مامور گشت ارشادی که اقدام به ضرب و شتم یکی از زنان تهرانی کرده بود٬ تعلیق شده است.

پیشتر خبرگزاری فارس٬ نزدیک به سپاه پاسداران٬ و روزنامه کیهان خبر داده بودند که انگشت مامور گشت ارشاد در حین «ضرب و شتم» این زن تهران شکسته است.

آن‌ها نیز این درگیری را «دام» گذاری برای گشت ارشاد و نیروی انتظامی خوانده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مامور خاطی تعلیق شد

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »