اخبار ضد و نقیض از تلفات ایران در حمله به حلب

زیتون– رسانه‌های سوری صبح امروز گزارش‌هایی حاکی از کشته شدن شماری از نیروهای ایرانی در حمله موشکی یکشنبه شب به یک پایگاه نظامی سوریه منتشر کردند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه امروز (دوشنبه) گزارش دادد که اکثر ۲۶ کشته در حملات موشکی شامگاه یکشنبه به پایگاه‌های ارتش سوریه، نیروهای اعزامی از ایران بودند.

شماری از موشک‌ها در حملات یکشنبه شب به اطراف فرودگاه نظامی نیرب در حلب اصابت کرده بود. مقر تیپ ۴۷ ارتش سوریه، در حومه شهر حما، که پیشتر به عنوان یکی از مراکزی که نیروهای اعزامی از ایران در آن جذب می شوند، شناخته شده است.

ارتش سوریه بعد از مدت زمانی کوتاه، بامداد دوشنبه وقوع حملات به پایگاه‌ها را تأیید کرد و منبع شلیک موشک‌ها را «پایگاه‌های آمریکایی و انگلیسی» واقع در شمال اردن نامید.

انتشار اخبار این حمله موجب داغ شدن هشتگ انتقام بگیرید در توییتر شد.

https://twitter.com/a_gholhaki/status/990826641797582848

https://twitter.com/amin_assadi/status/990806640902459392

برخی از کاربرانی که خود را ارزشی می‌نامند٬ عامل این حمله را اسرائیل معرفی کرده و خواستار واکنش دولت و نظام به کشته شدن چند تن از اعضای «جبهه مقاومت» شدند.

اگرچه این موج با تکذیب ایران فرو نشست.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه در نیروهای مسلح، خبرسازی برخی رسانه های خارجی را مبنی بر کشته شدن شماری از نیروهای «مستشار ایرانی» در جریان حمله به حومه شهر «سلحب» در ریف غربی حماه را تکذیب کرد.

فرمانده سپاه فاطمیون نیز کشته شدن اعضای این لشکر را تکذیب کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. یکنفر به خامنه ای بگوید همه کارهایی که در ایران طی مدت رهبری خودت کردی به اضافه آنچه رفسنجانی – موسوی – نبوی – محتشمی پور – خوئینیها – احمد خمینی – عباس عبدی – خواهر مری و مهمتر از همه خود خمینی قبل از تو کردند ، همه به کنار .
    شاهکار شما این بود که طی ۴۰ سال حکومت و عربده کشی علیه اسراییل و به نفع اعراب ، کارنامه شما این است
    ۱) اعراب میگویند ایران خطرناک تر از اسرائیل است و مساله فلسطین مهم نیست ، ایران مساله است
    ۲) همه اعراب با اسرائیل متحد شدند علیه رژیم مداخله گر شما به جز اسد که او هم رژیم نیست ، نصف ملتش متواری ، ۶۰۰ هزار نفر کشته و نصف کشور ویران است و به جای او روسیه – شما – ترکیه تصمیم میگیرید که با زسهم روسیه ده برابر ترکیه و سهم ترکیه ده برابر شما است
    هر کس جای تو بود مثل هیتلر خودش را میکشت چون حتا نمی توانی مثل اون باشی

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »