دختران زهرا رهنورد خبر رفع حصر وی را تکذیب کردند

زیتون ـ زهرا موسوی خامنه، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در واکنش به خبر رفع حصر مادرش گفت: مقابل واژه اسارت، آزادی‌ست.

Risultati immagini per ‫دختران موسوی و رهنورد‬‎

او همچنین افزود: ما هم مانند شما دوستان عزیز، از آزادی و دیدن مصوبه رفع حصر غیرقانونی از سوی ارگان‌ها و افراد شناخته‌شده با مسئولیت مشخص مبنی بر رفع آن استقبال می‌کنیم و حتی همین لحظه اگر رویت شد خبر آن را در سایت کلمه و صفحه‌هایمان منتشر خواهیم کرد و هر رفتار و خبر به غیر از این با نیت نامکشوف امنیتی است.

صبح امروز خبر رفع حصر زهرا رهنورد با حکم شورای عالی امنیت ملی به نقل از یک نماینده منتشر شد.

قاسم میرزایی نیکو، نماینده دماوند در مجلس در گفتگویی با ایلنا از رفع حصر زهرا رهنورد، یکی از رهبران در حصر «جنبش سبز» خبر داد.

به گفته این نماینده مجلس «حکم رفع حصر خانم رهنورد را شورای عالی امنیت ملی صادر کرده است و ابلاغ این حکم به ایشان صحت دارد.»

این در حالی است که دختران رهنورد می‌گویند که نه حکمی برای رفع حصر داده شده و نه و رفت و آمد آزادانه ای صورت گرفته است.

Narges Moosavi@Aftab_Naghashi

زهرا رهنورد آزاد نیست!
ما از هر گونه گشایشی استقبال می کنیم اما نه حکمی برای آزادی داده شده و نه در این دو ماه ادعایی هیچ تردد آزادانه ای رخ داده است.

 به گزارش کلمه، رسانه ها به نقل از اسماعیل دوستی ( از معدود اشخاصی که نیروهای امنیتی اجازه ملاقات وی با اقای مهدی کروبی را می دهند) نوشته بودند: با توجه به اینکه مشکل خانم رهنورد حل شده و از حصر بیرون آمده‌اند، رفت‌وآمد ایشان عادی شده و می‌توانند بروند و بیایند!

دختران خانم رهنورد می‌گویند ما از هر گونه گشایشی استقبال می‌کنیم اما نه حکمی برای آزادی داده شده و نه در این دو ماه ادعایی هیچ تردد آزادانه ای رخ داده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »