تبلیغات به سبک سازمان اوج

به وقت شام داعش را به خیابان‌ها آورد

زیتون– شب گذشته سازمان اوج٬ سرمایه گذار فیلم به وقت شام برای تبلیغات، بازیگران این فیلم را به «سبک داعش» به مرکز خرید کوروش فرستاد.

نتیجه تبلیغات خلاقانه آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا٬ «فیلم ساز وابسته» نظام٬ ترس مردمی بود که برای داشتن حداقل تفریح به کوروش رفته بودند و صدای جیغ کودکان.

انتشار تصاویر این «تبلیغات» اعتراضات فراوانی را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

اعتراضات به فضای مجازی محدود نشد.

 

ابراهیم حاتمی‌کیا در مقابل به این اعتراضات عذرخواهی کرد. او در برنامه ویژه پرسش و پاسخ پس از اکران فیلم گفت: «من بی خبر بودم حلالم کنید. این نمایش کورش در شان “به وقت شام” نبود و خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند. عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش اگر دلی لرزید،اگر وحشتی ایجاد شد،ببخشید.»

با این حال اما علی سرتیپی٬ مدیر پردیس سینمایی کورش٬ این نوع تبلیغ را منفی ندانست.

به گفته او در تمام دنیا چنین نمایش هایی برای اکران فیلم ها صورت می گیرد که با استقبال نیز همراه می شود، توضیح داد: «در زمینه ایجاد وحشت بین مردم نیز باید بگویم معمولا در دنیا دوربین مخفی های ترسناک اجرا می شود که باعث ترس و شوکه شدن مردم می شود ولی در نهایت بدون هیچ مشکلی از سوی مخاطب مورد استقبال قرار می گیرد.»

در همین رابطه یکی از کارمندان سازمان اوج به «زیتون» گفت که ایده اجرای این تبلیغات در حد عکس گرفتن مردم با عوامل فیلم بود اما عوامل اجرایی این تبلیغات بدون هماهنگی «پیاز داغ آن را زیاد کردند.»

از سوی دیگر اما عده‌ای نیز موافق این تبلیغات بودند.

https://twitter.com/Leilafeyzi/status/993758686324588544

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

تبلیغات به سبک سازمان اوج

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »