معاون اجرایی نمایشگاه قرآن: جلوگیری از اجرای ناشنوایان کار عوامل خودسر بود

زیتون– معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: «مسئولان اجرایی نمایشگاه و مصلا هیچ دخالتی در جلوگیری از اجرای ناشنوایان نداشتند و عوامل خودسر مانع اجرای آنان شدند.»

روز شنبه٬ پنج خرداد٬ از اجرای گروهی از زنان و دختران ناشنوا به زبان اشاره در مصلای تهران، جلوگیری شد.

به گفته مسئول گروه ناشنوایان، دلیل جلوگیری از اجرای این برنامه شباهت آن به اجرای رقص عنوان شده است.

مسئول این گروه گفت که بعد از اجرای دو برنامه به زبان اشاره درباره امام هشتم شیعیان و ماه رمضان، به این گروه گفته شده است که اجراهای خود را متوقف کنند چون اجرای آنها «شبیه حرکات موزون است.»

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم٬ به خبرگزاری تسنیم گفت که این گروه توسط نمایشگاه دعوت نشده بودند.

او در ادامه افزود که غرفه‌ها در طول برگزاری نمایشگاه برنامه‌هایی را به تناسب فعالیت‌هایشان اجرا می‌کنند که تنها هماهنگی مختصری با کمیته اجرایی نمایشگاه دارند و ما در جزئیات اجرای آنان بی‌اطلاع هستیم. نمایشگاه نه در اجرا و نه در ممانعت از اجرای آنان، هیچ مسئولیتی را بر عهده نداشته‌اند.

معاون اجرایی نمایشگاه تاکید کرد که این گروه از سوی وزارت آموزش و پرورش دعوت شده بودند و برنامه‌هایی را در مصلای امام خمینی اجرا کرده بودند که گویا در آخرین نوبت، برخی افراد به صورت خودجوش نسبت به اجرای آنان، انتقادی داشتند و ممانعتی ایجاد کردند که ما درصدد هستیم تا این افراد شناسایی شوند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »