????زنده|دیوان عدالت اداری: بهاییان در ایران حق تحصیلات دانشگاهی ندارند

 

 


وزیر ارتباطات: توییتر در آینده نزدیک رفع فیلتر می‌شود

وزیر ارتباطات گفته است: «فیلتر توییتر در آینده‌ای نزدیک رفع خواهد شد.»
او افزوده: «تصور می‌کنم نظر شش وزیر دولت و دو نماینده منتخب مجلس که برخاسته از آرای مردم هستند، محترم شمرده خواهد شد.»

اخیر شش وزیر و دو نماینده مجلس که عضو شورای عالی فضای مجازی هستند در نامه‌ای خواستار رفع فیلتر توییتر و یوتیوب شده‌بودند.


 

https://twitter.com/sobhe_no/status/1001818059655602179


دیوان عدالت اداری: بهاییان در ایران حق تحصیلات دانشگاهی ندارند


عضو شورای شهر: مجلس خیابان‌ها را بسته، کاری از ما ساخته نیست


دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع به پرونده آزار جنسی در دبیرستان غرب تهران

پس‌از دستور شب گذشته رهبر جمهوری اسلامی ، حالا رئیس‌قوه‌قضاییه به رئیس کل دادگستری تهران دستور داده: «در خصوص حادثه تاسف‌بار در یکی از مدارس غرب تهران و تشکیل پرونده و بازداشت متهم، با توجه به اهمیت موضوع که موجب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده و نگرانی خانواده‌ها را فراهم کرده و با عنایت به دستور اکید حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری ، مقرر است در اسرع وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده رسیدگی و نسبت به اجرای حکم مقتضی بدون هیچ اغماضی اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.»Risultati immagini per ‫رئیس قوه قضاییه‬‎


یک نماینده مجلس: جنایت مدرسه غرب تهران ثمره اجرای۲۰۳۰ است


خودسوزی یک پناه‌جوی ایرانی در آلمان

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می دهد که یک پناهجوی ایرانی در آلمان که درخواست پناهندگی اش رد شده بود در اثر خودسوزی دچار جراحات شدیدی شده است.

پلیس گفت که یک مرد ۳۵ ساله وسط روز وارد یک دفتر امور اداری در گوپینگن واقع در نزدیکی شهر اولم در جنوب غربی این کشور شد و مدارکی که نشان دهنده رد درخواست پناهندگی اش بود را نشان

کارمندان داد.


فرصت ۶۰ روزه ایران به توتال برای مذاکره با آمریکا

 

 

 


شرکت لوک‌اویل  روسیه فعالیت‌هایش را در ایران متوقف کرد

دومین تولیدکننده بزرگ نفت روسیه، لوک‌اویل، می گوید به دلیل تحریم های آمریکا تصمیم گرفته در این مقطع پروژه های توسعه در ایران را دنبال نکند.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک مقام این شرکت سه شنبه در کنفرانسی خبری گفت: «با توجه به تازه ترین تحولات، هنوز نمی توانیم بگوییم طرح های ما (در ایران) چه خواهد بود. در این مقطع همه چیز را متوقف کرده ایم.»


 


مهدی کروبی: کلید حصر در دست عزرائیل است، یا ما زودتر می رویم و یا آن دیگری

مهدی کروبی در نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، خواسته تا برای دومین بار، درخواست او مبنی بر استعفاء از سمت دبیرکلی حزب را بررسی و نهایی کنند.

Risultati immagini per ‫مهدی کروبی‬‎

مهدی کروبی در این استعفاء نامه که سایت سحام نیوز آن را منتشر کرده، کلید رفع حصر را در ید حضرت عزرائیل دانسته و افزوده:‌ «هشت سال است که از حصر غیر قانونی و بی‌ضابطه می‌گذرد و ظاهراً پایانی هم بر این خودسری نیست و کسی هم خود را در قبال آن پاسخگو نمی‌داند. با این روند به نظر مى رسد ملک الموت حضرت عزرائیل تعیین کننده سرنوشت آن باشد بدین روی که یا ما زودتر می رویم و یا آن دیگری.»

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با «مضحک» و «فرمایشی» خواندن انتخابات ۸۸ افزوده:‌ « وقتی رئیس جمهور مستقر برای بار دوم در انتخاباتی مضحک و فرمایشی با افزایش ۷ میلیونی رأی بر کرسی ریاست جمهوری نشانده شد و اعتراض مردم به تقلب و مهندسی انتخابات متأسفانه تحمل نشد و مردم معترض با خشونت سرکوب گردیدند، وارد فاز جدیدی شدیم. پس از نامه های هشدار دهنده‌ام خطاب به مسئولین و مردم که در اعتراض به سرکوب خشن معترضین نگاشته شد، هزینه سنگینی بر همه ما تحمیل شد. دفتر شخصی، ساختمان حزب و روزنامه وزین اعتماد ملی که با جذب روزنامه‌نگاران ارزشمند مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته بود یک‌شبه با حضور مأموران امنیتی توقیف شد. با این حال در این سالها به همت چهره‌های ارزشمند چراغ اعتماد ملی روشن ماند.»

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »