????زنده| تجمع در ایرانشهر در اعتراض به تجاوز دسته‌جمعی به ۴۱ دختر این شهرستان

 


تجمع در ایرانشهر در اعتراض به تجاوز دسته‌جمعی به ۴۱ دختر این شهرستان

حدود ۵۰ نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

در همین رابطه مولوی محمد طیب ملازهی امام جمعه مسجد نور اهل سنت این شهر که اولین بار خبر این تجاوز دشته جمعی به ۴۱ دختر در این ششهرستان را اعلام کرده بود گفت: همگی ما در موضوع تجاوز به دختران دغدغه داریم اما هیچ کس اکنون حق تجمع ندارد.

 


چهره ابوعلی سینا از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی حذف شد

چهره بوعلی سینا از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی حذف شد. استاندار همدان  در اعتراض به این کار گفت: حذف چهره جهانی بوعلی سینا از روی دفترچه‌های تامین اجتماعی مصیبت است.حذف تصویر ابن سینا از روی دفترچه های بیمه تامین اجتماعی (+ عکس)

به گزارش ایسنا، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی این استان با بیان این مطلب گفت: حذف عکس این شخصیت جهانی بسیار جای تاسف دارد و بنده بخاطر این حرکت تاسف بار ناراحت شدم.

​استاندارهمدان گفت: در این زمینه اعتراض خود را بصورت مکتوب به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیرکار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش کردم و خواستار پیگیری شدم./عصر ایران


https://twitter.com/mhajorlo/status/1008283478482477056


اختصاص ۲۰۰ سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال

عبدالصمد خرم‌آبادی دبیرکارگروه فیلترینگ اعلام کرد: ۲۰۰ سرور به تلگرام طلایی از محل بیت المال اختصاص داده شده تا به این وسیله تلگرام زنده بماند/.فارس


قائم مقام صدا و سیما: راهی برای واریز حق پخش پیدا نکنیم نمی‌توانیم بازی ایران و اسپانیا را پخش کنیم

علی‌اصغر پورمحمدی، قائم‌مقام صدا و سیما گفت: اگر تا چهارشنبه حق پخش تلویزیونی پرداخت نشود نمی‌توانیم بازی ایران و اسپانیا را پخش کنیم. حق پخش خریداری شده‌ اما به خاطر مشکلات، نتوانستیم واریز کنیم. نیاز به رایزنی جدی با بانک مرکزی برای یافتن راهی برای رساندن پول به شرکت مربوطه است.


https://twitter.com/mohammadmosaed/status/1008332385472008193


ثبت رکورد جدید در بازار بورس اوراق بهادار تهران

با افزایش نقدینگی در بازار بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کلی این بازار به بالاترین سطح رسیده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
شاخص کلی بورس امروز یکشنبه (۲۷ خرداد) به بالای ۱۰۲ هزار و ۴۵۲ واحد رسید که بیشترین میزان از زمان شروع فعالیت تالار بورس تهران بوده است.



https://twitter.com/m_daneshjou/status/1008217867844837376


مسلمانان اهل سنت در تهران نمازخانه و مسجد ندارند

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیش از این نیز اعلام کردم لازم است برای مسلمانان اهل سنت مسجدی ساخته شود، گفت: حدود یک میلیون نفر از مسلمانان اهل سنت در تهران زندگی می‌کنند، اما نمازخانه و مسجد ندارند./ ایلنا



مطهری: شاید علم‌الهدی بتواند به کشف منبع پیامک‌های تهدی آمیز کمک کند

علی مطهری از هشدار علم الهدی به مجلس درباره تصویب FATF انتقاد کرد.

نایب رییس مجلس ایران در یادداشتی در ایسنا نوشت: «آقای علم الهدی امام جمعه مشهد به نمایندگان مجلس هشدار داده است که “حواستان جمع باشد که در تاریخ اسمتان دنبال مملکت فروشان نیاید و نگویند شما هم با تصویب FATF جزو مملکت فروشان بودید.”

او تاکید کرد که « اگر بنا بود نمایندگان مجلس تشخیص‌های آقای علم الهدی را ملاک تصمیم‌های خود قرار دهند امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود و انقلاب اسلامی را دو دستی تقدیم آمریکا و اسرائیل کرده بودیم؛ چرا که همیشه انقلاب‌ها بیشترین ضربه را از ناحیه دوستان ناآگاه خود دریافت می‌کنند.»

مطهری همچنی افزود: «این گفته آقای علم الهدی شاید بتواند به کشف منشأ پیامک‌های بعضا تهدیدآمیز ارسالی از مشهد برای نمایندگان در ایام طرح لایحه مرتبط با FATF کمک کند.»


خانواده محمد ثلاث برای آخرین ملاقات فراخوانده شدند

 



خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »