قوه قضاییه خبر از بازداشت جمعی از معترضین خرمشهری داد

زیتون– خبرگزاری میزان، ارگان خبری قوه قضائیه، خبر داد که ۱۰ نفر در جریان اعتراضات مردم خرمشهر نسبت به کمبود و کیفیت آب٬ دستگیر شده‌اند.

ابتدای هفته جاری مردم خرمشهر در اعتراض به کمبود آب و کیفت آن به خیابان‌ها آمده بودند. پس از آن نیز مردم آبادان٬ اهواز و چند شهر دیگر استان خوزستان در حمایت از مردم خرمشهر و اعتراض مشابهه٬ به خیابان آمدند. نیروی انتظامی در برخورد با این اعتراض‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.

همچنین در حالی که برخی گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن یک نفر در خرمشهر حکایت دارد وزارت کشور و مقام‌های انتظامی این خبر را تکذیب کرده‌اند.

خبرگزاری میزان امروز (سه شنبه)  اعلام کرد که «بنا بر اعلام منابع مطلع» ۳۵ نفر «شناسایی» شده‌اند که به گفته این خبرگزاری «عاملین انتشار فراخوان‌های دعوت به آشوب و سوءاستفاده از مطالباب مردمی» بوده‌اند.

خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرده است که یکی از دستگیرشدگان از «عوامل انتشاردهنده اصلی فراخوان‌های دعوت به آشوب» در خرمشهر است.

این خبرگزاری که نامی از این فرد نبرده مدعی است که وی ادمین سه گروه تلگرامی است که در آنها «ترغیب به اعمال تروریستی و گرایش‌های تجزیه‌طلبانه» صورت می‌گرفته است.

به نوشته خبرگزاری میزان «دشمنان ملت ایران برای پیشبرد توطئه شوم خود مبنی بر آشوب‌سازی و اغتشاش‌آفرینی در ایران، بر روی پیام‌رسان‌های خارجی مانند تلگرام حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »