????زنده|شورای نگهبان: مصوبه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مغایر قانون اساسی است

 


اعترافات تلویزیونی فعالان مجازی معترض به روند رسیدگی پرونده تجاوز دختران ایرانشهر پخش شد

دو روحانی اهل سنت از پخش اعتراف‌های شماری از فعالان مجازی استان سیستان و بلوچستان انتقاد کرده اند.

مولوی عبدالغفار نقشبندی، امام جمعه موقت شهرستان راسک و مولوی فضل الله کوهی از روحانیان اهل سنت بلوچ، گفته‌اند به جای بازداشت جوانان معترض، باید به پرونده متجاوزان به دختران ایرانشهر رسیدگی شود.

پیشتر، عده ای عکس و فیلم‌های اعتراض به نحوه رسیدگی به این پرونده را در اینستاگرام منتشر کرده بودند.

سپاه پاسداران، شماری از این فعالان را بازداشت، و آنچه که «فیلم اعتراف های آنها» خوانده شده- را پخش کرده است./بی‌بی سی فارسی



داستان دختر رقصنده مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما را به دادسرا کشاند

محمد حسین رنجبران،  مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.Risultati immagini per ‫محمد حسین رنجبران مائده هژبری‬‎

ادعای رنجبران مبنی بر درخواست مقام قضایی برای پخش اعتراف‌ها تکذیب شده و از او خواسته شده برای اثبات ادعایش، یک نسخه از سند درخواست دستگاه قضایی را به قوه قضائیه ارسال و یک نسخه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد!/ایران



 شورای نگهبان: مصوبه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی مغایر قانون اساسی است

کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: اعضای شورای نگهبان صرفنظر از ایرادات ماهیتی مصوبه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی که جز مصوبات چهارگانه موسوم به FATF است، اعلام کردند با توجه به اینکه لایحه قضایی است و باید از سوی رییس قوه قضاییه اعلام و ارجاع شود آن را مغایر قانون اساسی تشخیص دادند.


بازداشت نواز شریف هنگام ورود به پاکستان

نخست وزیر سابق پاکستان هنگام بازگشت به کشورش، در شهر لاهور بازداشت شد. مریم، دختر نواز  شریف هم به همراه او بازداشت شده است. نواز شریف هفته گذشته به جرم فساد به ١٠ سال زندان محکوم شد.

Risultati immagini per ‫نواز شریف‬‎

حدود ١٠ هزار نفر از هواداران نواز شریف در فرودگاه جمع شدند تا حمایت خود از او را نشان دهند./بی‌بی‌سی فارسی


معاون دادستان کل کشور: بیش از ۳۰ ‌میلیون نفر فیلتر تلگرام را دور می‌زنند



ناظم مدرسه معین به شلاق و حبس محکوم شد

شعبه ۱۰۹۱ مجتمع قضایی ارشاد، ناظم مدرسه معین را به اتهام کودک آزاری و تشویق به فساد و فحشا به حبس و شلاق محکوم کرد.

به گفته رییس کل دادگستری استان تهران رای صادره قابل تجدید نظر است و در صورت تجدیدنظر خواهی از ناحیه شکات، متهم یا وکیل او جهت رسیدگی به تجدیدنظرخواهی به دادگاه تجدیدنظر ارسال خواهد شد./ تسنیم


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. حیف که دوران ولایت مطلقه به سر آمده و عمر آن به پایان جنتی هم نمیرسد ، والا کدخدایی جانشین جنتی در اجرای منویات ارباب در شورای نگهبان و هر کجا که اعمال رذالتی ضرورت می یافت میشد !

  2. جنتی ، فیلتر گمارده شده از طرف خامنه ای بر سر راه اعمال حاکمیت مردم ، معنی لوایح قضایی را نمی فهمد . لوایح قضایی لوایحی است در مورد تشکیلات قوه قضائیه و قوانین کلی ناظر بر رفتار مدنی و کیفری نظم دهنده جامعه تعیین حق و تکلیف میکند .
    قانون مبارزه با پول شویی تنها مخل بر اعمال ولایت مطلقه ولی فقیه است و جنتی باید برای رد آن به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه استناد میکرد !

  3. مغایر قانون اساسی ؟! کجایش؟ بچه دلیل؟
    هنوز در مجلس بررسی نشده آقای خامنه ای نظر منفی داد. دلیلش این است که کار مالی ولی فقیه سراسر خلاف است. غارت سرمایه های کشور و هزینه کردن در راه هایی که با مصلحت و منافع مردم در تضاد است، در جاهای دیگر هم فتنه انگیزی میکنند.
    اگر خلاف نکند چه کند؟! کاری غیر از خلاف و جنایت ندارد.
    شورای نگهبان خود کارهای خلاف قانون اساسی کم نکرده و نمیکند. دخالت و تقلب های گسترده در انتخابات. تفسیرهای غیرقانونی و غیر منطقی از جمله نظارت استصوابی که خلاف حقوق مردم است.
    بقول آقای خمینی شما خدمتگزار هم اگر باشید (که نیستید) وقتی مردم شما را نخواهند غیرقانونی هستید. این را درباره شاه میگفت. ولی اگر قانون و منطق است، شامل شما هم میشود. اگر گزینشی است که ارزش ندارد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »