خبر قتل مریم فرجی تایید شد

زیتون– خبر قتل مریم فرجی٬ از فعالان سیاسی و اجتماعی که در پی اعتراضات سراسری دی ماه سال گذشته بازداشت شده بود٬ تایید شد.

پیشتر وکیل او محمدحسین آغاسی٬ خبر مفقود شدن مریم فرجی را اعلام و شائبه قتل او را مطرح کرده بود.

محمدحسین آقاسی روز پنج شنبه، ۲۱ تیرماه، در یک رشته پیام توییتری احتمال قتل موکل خود را مطرح کرد. اگرچه او تاکید کرده بود که «به هیچ وجه قتل احتمالی وی مطلقاً متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست.»

مریم فرجی، دانشجوی کرد ۳۳ ساله رشته مدیریت بین‌الملل و مدیر مالی یک شرکت در شهریار واقع در استان تهران، دی‌ماه سال گذشته دستگیر و ۱۰ روز در بند ۲۰۹ زندان اوین زندانی شد. او اهل سرپل ذهاب  در استان کرمانشاه و ساکن کرج است.

۱۹ فروردین سال جاری دادگاه بدوی او را به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم کرد.

به گفته وکیل مریم فرجی٬ او که با وثیقه آزاد بوده، روز پنج‌شنبه گذشته از خانه خارج شده و تاکنون اثری از او به دست نیامده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. شاید شیوه کار تغییر کرده باشد. بجای اینکه در زندان اینها را خودکشی کنند میفرستند بیرون خودکشی شوند تا شاید سر رشته گم باشد و هزینه حیثیتی (!) هم نداشته باشد. بفرمایش ولی امر مسلمین جهان آبروی نظامِ مظلوم نرود. اوجب واجبات حفظ حکومت است.

  2. اول کسی که از قتل مریم فرجی عبرت گرفته محمد حسین آقاسی وکیل اوست !
    «به هیچ وجه قتل احتمالی وی مطلقاً متوجه مقامات و مراجع قانونی نیست.»
    به هیچ وجه !!!

  3. افتاب امد دلیل افتاب. ایا چهل سال کافی نیست که بشود فهمید زیر کاسه کدام نیم کاسه است

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »