حقوق معلم زندانی قطع شد

زیتون– خدیجه پاک‌ضمیر٬ همسر محمد حبیبی٬ خبر داد که در آخرین حکم کارگزینی که زدند «حقوق ماهیانه‌ او را قطع کردند.»

محمد حبیبی، عضو کانون صنفی معلمان، آخرین بار در تجمع روز ۲۰ اردیبهشت معلمان در مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران بازداشت شد.

بر اساس گزارش کانال‌ تلگرامی کانون صنفی معلمان٬ حبیبی هنگام بازداشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از آن زمان تاکنون تحت معالجه قرار نگرفته است.

این عوض کانون صنفی معلمان پیش از این نیز بارها به دلیل مطالبات صنفی بازداشت شده بود.

خدیجه پاک‌ضمیر به وب‌سایت انصاف نیوز در خصوص وضعیت جسمانی این معلم بازداشت‌شده گفت: «مشکوک به عفونت ریه هستند و تنگی نفس و سرفه‌های شدید دارند. از نظر جسمی کاملا تحلیل رفته‌اند و ضعیف شده‌اند. هربار که به ملاقات می‌رویم این کاملا مشهود است که به لحاظ جسمی تحلیل رفته‌اند.»

پیشتر حسین تاج، وکیل فعالان صنفی معلمان، خبر داده بود که دادگاه محمد حبیبی، ‌موکلش، روز اول مرداد دردادگاه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

https://twitter.com/sedighepakzamir/status/1019634554473152513

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »