????زنده|لحظه بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد/فیلم

 


لحظه بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد

 


ادامه اعتراضات به خدمات‌رسانی ضعیف در عراق

با ادامه نارضایتی‌ها در عراق،  مردم این کشور روز جمعه در اعتراض به خدمات‌رسانی ضعیف در شهرهای جنوبی این کشور و همچنین بغداد تظاهرات کردند.

خبرگزاری فرانسه می گوید در جنوب عراق در شهر دیوانیه یک مرد جوان به ضرب گلوله کشته شده است. به گفته برخی منابع آگاه این مرد در پی اعتراضات در مقابل مقر «سپاه بدر» (تشکل مسلح مورد حمایت ایران) کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز در شهر بصره حدود سه هزار تن معترض در مقابل مقر فرمانداری تجمع کردند و شعارهایی در مخالفت با احزاب سیاسی دادند.

مقتدی صدر روحانی شیعه که ائتلافش در انتخابات اخیر پارلمانی مقام اول را کسب کرد روز پنجشنبه گفت سیاستمداران باید پیش از تلاش برای تشکیل دولت ائتلافی، به خواسته های معترضان رسیدگی کنند.

آیت الله علی سیستانی نیز با معترضان ابراز همدردی کرده است.

اعتراضات در مناطق عمدتا شیعه‌نشین در جنوب عراق حدود دو هفته پیش آغاز شد و گسترش یافت. از آغاز اعتراضات سه نفر کشته و دهها تن از نیروهای امنیتی عراق مجروح شده اند./رادیو فردا


https://twitter.com/NahidMolavi/status/1020613467726901248



ظریف: طرح نفت در برابر کالا در دستور کار نیست



درگیری در مرز مریوان ۱۹ نفر کشته و مجروح بر جا گذاشت

مدیرکل امنیتی استان کردستان اعلام کرد: بامداد امروز شنبه در درگیری نیروهای سپاه با پژاک در روستای دری از توابع شهرستان مریوان ۱۱ تن از نیروهای سپاه کشته و ۸ تن هم مجروح شده اند. از تعداد کشته ها یا زخمی های احتمالی پزاک خبری در دست نیست.



سپنتا نیک نام به شورای شهر یزد باز می‌گردد

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر داد که سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد  بازمی‌گردد.

به گفته وی با تصویب طرح حضور اقلیت‌ها در شوراها با اکثریت بیش از دو سوم آرا در مجمع و بازگشت مجمع به قانون سال ۱۳۷۵ درباره شوراهامشکل حضور اقلیت‌ها دز شورا رفع شد.

لحظه رای گیری در مجمع تشخیص برای بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد برگشت !
    ۱۱۲ سال پس از جنبش مشروطه تازه به اینجا رسیدیدم و این هم شادمان شدیم و جشن میگیریم !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »