کشته شدن ۱۱ عضو سپاه در مریوان

زیتونصبح امروز در حمله‌ای به پاسگاه مرزی در روستای « دری » در منطقه مریوان یازده تن از افراد نیروی زمینی سپاه کشته و هشت نفر هم زخمی شدند.

رضا میرزایی٬ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان٬ خبر داد که این درگیری بین ساعت دو تا چهار بامداد روی داده است؛ این درگیری حدود دو ساعت طول کشیده است.

رضا میرزایی حمله کنندگان را گروهی تروریستی خوانده اما تاکید کرده که هنوز هویت آنها معلوم نشده و هیچ گروهی هم مسئولیت این حمله و درگیری را به عهده نگرفته است.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا وابسته به نیروی زمینی سپاه هم با انتشار اطلاعیه ای گفته است که به پاسگاه مرزی این قرارگاه حمله شده و در زاغه مهمات آن انفجار رخ داده است.

در گیری های مسلحانه و حمله به مواضع سپاه پاسداران در مناطق مرزی در سالهای اخیر افزایش یافته و تا کنون دهها نفر از نیروهای سپاه و گروههای کرد کشته شده اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »