ورشکستگی موسسه «سکه ثامن»

زیتون– شرکت تجارت الکترونیک ثامن که به سکه ثامن معروف شده است٬ اعلام ورشکستگی کرد.

برخی از مشتریان این شرکت طی روزهای گذشته در رسانه‌های اجتماعی نوشتند که شرکت تجارت الکترونیک ثامن اعلام کرده است٬ بدون توجه به قمیتی که مشتریان برای پیش خرید سکه پرداخته‌اند٬ باید سکه‌های خود را به قیمتی که از سوی این شرکت اعلام شده است٬ به خود آن بفروشند.

پس از آن رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که از نظر اتحادیه این واحد از ابتدا هیچگونه مجوزی برای فعالیت نداشته و در حال حاضر هم اجازه ای برای فعالیت ندارد.

همچنین رییس پلیس فتا٬ امروز (سه شنبه) درخصوص فعالیت این شرکت گفت: «پرونده شرکت تجارت الکترونیک ثامن یا همان «سکه ثامن» در مراحل تحقیقات اولیه خود بوده و چند نفر شاکی هم دارد. اگر فردی شکایتی دراین خصوص دارد باید در دادسرای جرایم رایانه‌ای شکایت خود را مطرح کند تا پرونده آنها برای رسیدگی در دستور کار قرار گیرد.»

بعد از این خبرها، ساعتی پیش شرکت تجارت الکترونیک ثامن در اطلاعیه‌ای اعلام ورشکستگی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیرمجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و………به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتورفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف را ثبت درخواست نمایند. کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند.»

سکه ثامن که به نام شرکت «آریو پرگاس آیلین» به ثبت رسیده بصورت آنلاین فعالیت دارد در سال ۱۳۹۵ کار خود را شروع کرد.

در حالی این شرکت از نظر اتحادیه طلا و جواهر غیرمجاز اعلام می‌شود که از شروع فعالیت آن دو سال می‌گذرد و در تمام این مدت هیچ اقدامی برای جلوگیری از فعالیت این شرکت انجام نشده است.

این موسسه به مدیریت فرهاد زاهدی فر در خرید و فروش آنلاین انواع سکه‌های طلا و همچنین طلای آب شده فعالیت داشته و هزاران کاربر از این طریق به معامله می‌پرداختند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »