واکنش سخنگوی سپاه به گزارش بی بی سی

زیتون– مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:« اینکه ۲۷ سال بعد از ارتحال امام رسانه‌ای مانند بی.بی.سی. علیه امام سند جعل می‌کند نشانه‌ی دشمنی عمیق آنان با امام و انقلاب امام است تا جوانانی که ایام حیات امام را ندیده‌اند تحت تأثیر این القائات قرار گیرند و پرونده‌ی انقلاب خدشه‌دار شود.»
چهارشنبه هفته گذشته، تلویزیون بی بی سی فارسی اسنادی از ارتباط آیت الله خمینی در سال ۴۲ و همچنین در آستانه پیروزی انقلاب سال ۵۷ با روسای جمهوری آمریکا منتشر کرد. بر اساس آن اسناد آیت الله خمینی تاکید کرده بود مدافع منافع آمریکا در ایران است.
سردار رمضان شریف در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله خمینی گفت:« امروز همه ما قدردان رهبری امام‌گونه‌ی مقام معظم رهبری هستیم. اولین شاخصه‌ی انقلاب بزرگ امام احیاء اسلام و دین خدا بود و به قول شهید محمدباقر صدر امام راحل در اسلام ذوب‌شد و توانست که کار بزرگ احیای دین و ارزش‌های اسلامی مبتنی بر فرهنگ اهل‌بیت (ع) که فرهنگی الهام‌بخش برای حیات بشری است را در ایران اسلامی بنیان‌گذاری و با گفتمان ولایت‌فقیه، اسلام را به عرصه زندگی سیاسی مردم وارد کرد. حرف امام حرف جدیدی بود که جهان مستضعفان را در برگرفت.»
مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه مدعی شد:« انقلاب اسلامی یک شیوه حکومت‌داری جدید بود که میلیون‌ها عاشق از سراسر جهان، پیام امام راحل را شنیدند که پیام امام پیام پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و از آن رو مورد توجه همه جهانیان قرار گرفت چون بیش‌ترین انطباق را با فطرت انسان داشت. امام راحل تنها رهبری در سطح جهان بودند که میلیون‌ها نفر در ۱۲ بهمن به استقبال ایشان رفتند و در زمان ارتحال‌شان نیز ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع آن حضرت حضور داشتند و بسیاری از مردم جهان و دنیای اسلام و آزادی‌خواهان جهان در سوگ رحلت آن حضرت در ماتم نشستند.»
سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه سخنانش که توسط فارس منتشر شد، گفت:« شخصیت امام راحل یک خورشید تابناک برای مستضعفان جهان است. دشمنان انقلاب اسلامی تلاش ویژه‌ای دارند که به ایران اسلامی ضربه بزنند ولی تا زمانی که این ملت هوشیار و بیدار باشند این انقلاب همچنان به راه خود ادامه خواهد داد. در واقع تمام اقشار محروم جامعه و مستضعفان عالم دل‌بستگی خاصی به امام راحل داشتند و نوع رهبری ایشان به‌گونه‌ای بوده که پیشرفت و ترقی امت اسلام را به دنبال داشته و دشمنان انقلاب اسلامی، در این ۲۷ سال از ارتحال امام (ره) با هجمه‌های خود درصدد براندازی نظام آمدند و برای این کار، از هیچ شیطنتی دریغ نکردند.»
شریف با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن در این مسیر جدایی مردم و رهبری است، تصریح کرد:« امروز هر چه از پیشرفت و توسعه داریم به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با روحیه انقلابی، صلابت تمام و اقتدار کامل و تدابیر حکیمانه در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند و مردم و ملت نیز در این مسیر همراه و همگام بوده‌اند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »