امام جمعه اصفهان: عکس گرفتن زنان کنار زاینده رود باعث خشک شدن رود شده

زیتون– امام جمعه اصفهان با انتقاد شدید نسبت به بدحجابی در اصفهان، گفت:« من به عنوان رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام می‌کنم این ستاد بدون مردم کاری از پیش نمی‌برد، در واقع دیگر کاری از ما بر نمی‌آید و بدون همت مردم نمی‌شود کار کرد.»
یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان افزود:« در اصفهان وضعیت حجاب بد است. عکس‌هایی به دفتر من رسیده است که زنان در کنار زاینده‌رود خشک مثل اروپا عکس گرفته‌اند همین کارها را می‌کنید رودخانه که خشک شد بالا دست آن هم خشک می شود. ما در انقلاب فرهنگی درست عمل نکرده‌ایم، در این چند سال حتی نتوانسته‌ایم دانشگاه را زنانه و مردانه کنیم، این چه انقلاب فرهنگی است که هیچ کار اساسی در آن انجام نشده است.»
طباطبایی‌نژاد به شبکه‌های اجتماعی و برخی از این شبکه‌هایی که مردم را به کشف حجاب دعوت می‌کنند، اشاره کرد و گفت:« به وزارت ارتباطات و مخابرات می‌گویم اگر می‌توانید با سر دسته شبکه‌هایی که موجب بی‌عفتی می‌شوند برخورد کنید اگر این کار را نکنید رسالت خود را انجام نداده‌اید، مخابرات می‌تواند این افراد را پیدا و آنها را خفه کند.»
امام جمعه اصفهان در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کرد:« ما اگر گناه ببینیم و فقط نچ نچ کنیم فایده‌ای ندارد، نیروی‌ انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از بچه‌های حزب‌الهی استفاده کند.»
او در ادامه سخنانش که توسط ایسنا منتشر شده، مدعی شد:« دختری که در خانه تهی از اظهار محبت باشد با یک سلام و یک شاخه گل از راه به در می‌شود. این در حالی است که زن مدیر خانواده است و مرد را در دامن خودش پرورش می‌دهد. یکی از خصلت‌هایی که برای مردان بد ولی برای زنان به خصوص در مواجه با نامحرم خوب است تکبر نام دارد زن باید در برابر مردان نامحرم با تکبر حرکت کند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. “در واقع دیگر کاری از ما بر نمی‌آید”
    رسیدن به همین واقعیت است که مشاعر اقایان را به کلی مختل کرده است و عکس گرفتن زنان در کنار زاینده رود را دلیل خشک شدن آن میپندارند . تا دیر نشده عکس گرفتن زنان در کنار نطام مقدس را ممنوع کنید تا ریشه آن خشک نشود !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »