بازگشت «آآادت نمی کنیم» به سینماها

زیتون– معاون دادستان تهران به رییس سازمان سینمایی در نامه‌ای اعلام کرد که ادامه اکران فیلم «آآادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بلامانع است.
روابط عمومی سازمان سینمایی با اعلام این خبر در اطلاعیه‌ای نوشت: «پیش از این معاون دادستان به دلیل پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از شبکه های ماهواره ای دستور توقف اکران را صادر کرده بود،که پس از پیگیری‌های رییس سازمان سینمایی، معاون دادستان در نامه‌ای به حجت الله ایوبی ادامه اکران این فیلم را بلامانع اعلام کرد.
تلاش سازمان سینمایی و دست اندرکاران سینما و صاحبان فیلم با مساعدت و همدلی دادستانی و معاون دادستان عمومی انقلاب اسلامی تهران مواجه شد تا مساله توقف اکران فیلم عادت نمی کنیم  حل و فصل شود.»
فیلم «آآادت نمی‌کنیم» دومین ساخته سینمایی ابراهیم ابراهیمیان است که با بازی محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، سارا بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته‌آ پناهی‌ها و … ساخته شده است.
این فیلم روز ۱۲ خرداد اکران شد اما یک هفته بعد به دلیل پخش تیزرهای آن از شبکه‌های ماهواره‌ای و بر اساس دستور قوه قضاییه، از روی پرده سینما پایین کشیده شد.
پیشتر شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران متشکل از ۲۰۰ تهیه‌کننده؛ نامه‌ای سر گشاده به دادستان تهران نوشت و در آن خواستار تجدیدنظر درباره توقف اکران فیلم عادت نمی‌کنیم؛ شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »