وزیر ارشاد: لغو کنسرت ها دلیل امنیتی ندارد

زیتون– وزیر ارشاد، علی جنتی، با اشاره به سخنان محسنی اژه ای در مورد لغو کنسرت ها به دلیل پیشگیری از وقوع جرم، پرسید:«  در نیشابور کنسرت آقای کلهر که با یک نوازنده اجرا می‌کند، لغو شد. این برخورد با شهرام ناظری هم صورت گرفت. یعنی کمانچه جرم دارد؟»
علی جنتی در مصاحبه با خبرگزاری موج گفت:« می گویند در سال جاری تنها ۹ کنسرت لغو شده، در حالی که تعداد کنسرت‌های لغو شده بیشتر از این رقم است. در ضمن لغو این کنسرت‌ها هیچ دلیل امنیتی ندارد.»
جنتی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر تعهد و رعایت اصول در وزارت ارشاد، افزود:« در صدور مجوز برگزاری کنسرت و فرستادن آن‌ها به شهرستان‌ها با حساسیت بالایی عمل می‌کنیم. قطعا ما برای برگزاری کنسرت در برخی از شهرستان ها به گروه‌های پاپ مجوز نمی‌دهیم و بیشتر گروه‌های موسیقی سنتی می‌فرستیم و بر نوع رفتارها و حرکاتی که طرفداران انجام می‌دهند، مراقبت داریم که مشکلی پیدا نشود.»
جنتی همچنین به لغو کنسرت‌ها در استان خراسان اشاره کرد و گفت:« استان خراسان وضعیت خاصی دارد تاجایی‌که به آقای قربانی هم اجازه برگزاری کنسرت در مشهد، چناران و گلبهار را ندادند؛ اگر آقای قربانی هم نتوانیم تحمل کنیم چه کسی را می‌خواهیم تحمل کنیم؟»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »