شاخص آلودگی در آبادان به بالای ۱۰۰۰ رسید

زیتون– مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان اعلام کرد که غلظت گردو غبار در اهواز به ۴ برابر حد مجاز رسیده‌ است؛ به گفته او شاخص آلودگی در آبادان به بالای هزار واحد رسیده ست.
احمد لاهیجان‌زاده در مورد وضعیت میزان گرد و غبار در استان خوزستان، به ایلنا گفت:« میزان گردوغبار در ساعت ۹صبح امروز (۲۹خردادماه) در شهرهای اهواز ۶۵۲، سوسنگرد ۶۷۶، شوشتر ۸۶۲، آبادان ۱۰۳۸ و شادگان ۸۸۲ میکروگرم برمترمکعب بوده است.»
او در ادامه ضمن تاکید بر اینکه گرد‌وغبار نسبت به روز گذشته کاهش داشته است، وعده داد:« همچنین بنابر اعلام هوا‌شناسی گرد و غبار تا بعداز ظهر کاهش چشمگیری خواهد داشت و به تدریج از بین می‌رود.»
به گفته او حد مجاز برای گرد و غبار ۱۵۰ میکرو گرم بر مترمکعب است و با توجه به اینکه غلظت گردو غبار در اهواز ۶۵۲ است به نظر می‌رسد؛ گرد و غبار حدود ۴ برابر حد مجاز رسیده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

اگر روند تحولات سیاسی کشور را در شش ماه گذشته (از ابتدای اسفند ۴۰۲ تا اول شهریور ۴۰۳) بررسی کنیم، یک نتیجه بیشتر نمی توانیم بگیریم: ناگهان کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمده است! سیاستی که

ادامه »

امروز وقت گذاشتم و دو ساعت مناظره آقایان مهدی طائب و احمد زیدآبادی را دیدم و شنیدم. موضوع گفتگو و مناظره رخداد خونین ۱۳۸۸

ادامه »

اسلام سیاسی در تمام خوانش‌هایش به پایان نظری خود رسیده و تنها پایان عملی و واقعی اش در ایران و

ادامه »