حقوق ۱۷ میلیون تومانی استاندار تهران

زیتون– روابط عمومی استانداری تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره میزان حقوق دریافتی استاندار پایتخت توضیحاتی ارائه داد.
در این اطلاعیه که توسط فارس منتشر شده، آمده است: همان طور که می‌دانید، اخیراً در برخی شبکه های اجتماعی مطالبی در خصوص میزان حقوق استاندار محترم تهران منتشر شد که «کاملاً ناصواب؛ نادرست و مبالغه آمیز بوده است.»
بر اساس اطلاعاتی که روابط عمومی استانداری منتشر کرده، «حسین هاشمی پیش از تصدی مسئولیت استانداری تهران ماهیانه مبلغ هفده میلیون تومان اعم از حقوق و مزایا و … دریافت می کرده؛ حقوقی پس از انتصاب به سمت استانداری «بدون هرگونه ازدیاد و ارتقاءکمافی السابق تداوم یافته است.»
این اطلاعیه می افزاید: این میزان، «تنها مبلغی است» که او دریافت می نمایند و هیچگونه حقوق ؛ مزایا ؛ حق مأموریت و … در طول ۳ سال گذشته از وزارت کشور به ایشان اختصاص نیافته است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »