مدیر عامل بانک رفاه خبر برکناری اش را تکذیب کرد

زیتون- علی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه برکناری اش را تکذیب و اخبار منبی بر خروجش از کشور را بی اخلاقی رسانه ای خواند.
او به ایرنا گفت «در دفتر کارم در بانک نشسته ام؛ پنجشنبه ها ادارات ستادی بانک تعطیل است و من نیز تلفن همراه خود را خاموش کرده بودم.» 598947_382
پنجشنبه هفته گذشته ایلنا به نقل از «یک مقام آگاه» نوشته بود که علی صدقی به دلیل انتشار فیش حقوقی اش برکنار شده، همان روز خبرگزاری فارس نیز مدعی شده بود که او حوالی فرودگاه امام خمینی دیده شده و احتمال خروجش از کشور وجود داد.
رییس هیات مدیره بانک رفاه درباره تصاویری که به عنوان فیش حقوقی یک ماهه وی در هفته های اخیر منتشر شده و به استناد آن گفته می شود از بیت المال این هزینه پرداخت شده است، توضیح داد: «بانک رفاه یک بانک خصوصی و مشمول قوانین مربوط به موسسه های خصوصی است؛ از این رو هر نوع تصمیم گیری درباره پرداخت حقوق و مزایای مدیرعامل و هیات مدیره آن از طریق مجمع عمومی صورت می گیرد.»
صدقی تاکید کرد که همه مسایل را به صورت مکتوب به مقام های قانونی کشور ارسال کرده و «هیچ شبهه ای در این زمینه وجود ندارد.»
او در ادامه گفتگویش با ایرنا مدعی شد که «امور مالی بانک همان روند مدیران پیشین را در مورد مدیرعامل و هیات مدیره جدید بانک اعمال کرده است» که همه اسناد آن در مجمع عمومی بانک که در اسفند ۹۴ تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت.
تاکید بر تاریخ اسفند ۹۴، نشان می دهد هیئت مدیره جدید بر اساس مصوبه ای که در دولت قبلی تهیه شده بود، اقدام کرده اند.
مدیرعامل بانک رفاه همچنین گفت که تصویری که به عنوان فیش حقوقی او منتشر شده، یک صورت حساب بوده است و برخی به عمد و با نیت سوءاستفاده، به نام فیش حقوق آن را منتشر کردند.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »