یک گروه نظامی کُرد مسئولیت حمله به اتومبیل نماینده اسلام‌آباد غرب را پذیرفت

زیتون- گروه عقاب‌های آزادی شرق کردستان مسئولیت حمله به کاروان حامل نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس و تعدادی دیگر از مسوولین محلی استان کرمانشاه که منجر به کشته شدن یک راننده و یک مسئول محلی شد را پذیرفت.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-07-10 13:04:54Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

گروه عقاب‌های آزادی شرق کردستان طی اطلاعیه‌ ای اعلام کرده است که حمله به کاروان مقامات جمهوری اسلامی در کرمانشاه را «در انتقام از کشته شدن گروهی از نیروهای خود توسط ماموران جمهوری اسلامی در سال گذشته» انجام داده است؛ این اطلاعیه ای در وب سایت کردانه منتشر شده است.
به گفته وب سایت «کردانه»، گروه «عقاب‌های آزادی شرق کردستان» نیروهای نظامی وابسته به حزب «آزادی کردستان پاک» است.
در حمله روز گذشته یک گروه چهارنفره مسلح به خودروی حامل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس و جمعی از مدیران کرمانشاه، حجت‌الله نیک‌عزم، از مسئولان شبکه دامپزشکی استان کرمانشاه و راننده خودرو کشته شدند.
احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس، نیز این اقدام را به گروه پژاک منتسب کرده بود، با این حال این گروه مسئولیت حمله یاد شده را نپذیرفته است.
از سوی دیگر ۴۰۰ فعال سیاسی و فرهنگی کرد در بیانیه‌ای که امروز منتشر شده ضمن محکوم کردن درگیری‌های اخیر در کردستان، تاکید کردند که «حضور مسلحانه افراد و گروه‌ها جز تشدید فضای امنیتی در این منطقه و اثر منفی و مخرب بر روند توسعه کردستان دستاورد دیگری ندارد.» به نوشته این فعالان کردستان «امروزه بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش و برادری است.»
طی هفته های اخیر چند درگیری بین نیروهای سپاه پاسداران و برخی گروه های کرد در استان های غربی کشور پیش آمده بود.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »