نقش دادستانی تهران در ارسال پیامک های تهدید آمیز، توسط دادستان تکذیب شد

زیتون- دادستانی تهران ارسال پیامک تهدیدآمیز برای شماری از خبرنگاران را تکذیب کرد.
دوازده روز پیش «زیتون» از ارسال ۷۰۰ پیامک تهدید آمیز برای روزنامه نگاران و فعالان اجتماعی و سیاسی خبر داد. در این پیامک آمده بود که «هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضایی است.» 603997_243
پس از انتشار این خبر وزارت اطلاعات بلافاصله هر گونه نقشی در ارسال این پیامک را تکذیب کرد؛ اما سخنگوی قوه قضاییه، ارسال چنین پیامکی را مصداق انذار دانسته بود.
روز گذشته یک منبع آگاه به «زیتون» گفت که قاضی قطبی، سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه، مسئول ارسال این پیامک ها بوده است؛ یعنی فردی که مستقیما زیر نظر جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، کار می کند.
تکذیبیه دادستانی بر روی سایت اینترنتی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، منتشر شده است. در این تکذیبیه آمده است که در پی انتشار ادعای همکاری و هماهنگی قوه‌قضاییه و دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای خبرنگاران، ضمن تکذیب این ادعا، تأکید کرد دادستانی تهران پیش از هرگونه اقدامی، مراتب را به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. در زمان شاه اسبق تصدی مقامات بالا بدون تملق و چاپلوسی برای اعلیحضرت ممکن نبود که بیشتر هم در مجالس خاص صورت میگرفت ، ولی تصدی سایر مقامات عمدتا بر اساس شایستگی بود و نیاز به خود شیرین کردن نبود ، به همین جهت نیز نام مقاماتی از قبیل دادستان کل کشور و دادستان تهران کمتر به گوش کسی رسیده بود ، چون شاه اسبق دنیا دیده بود و اشنا به اوضاع جهان و اداره امور کشور ، ولی با استبداد و نه با دیکتاتوری .
    در همان زمان فریدون تنکابنی در کتاب خود نوشت که “فرق دیکتاتوری با استبداد در این است که در حکومت استبدادی میگویند این کار را نباید بکنی و این حرف را نباید بزنی ، اما در حکومت دیکتاتوری میگویند ، فلان کار را نباید بکنبی و بهمان کار را هم حتما باید بکنی . فلان حرف را نباید بزنی و بهمان حرف را هم باید بزنی !(نقل به مضمون)
    در زمان شاه اسبق از کسی نخواستند موضع خود را بیان کند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »