آملی لاریجانی: نباید بگوییم همه قوا در مسئله حقوق های نامتعارف مشترکند

زیتون- رییس قوه قضاییه با اعلام اینکه «در قوه قضاییه با مسئله ای حقوق های نامتعارف برخورد نکرده ایم» گفت که در خصوص موضوع حقوق های نامتعارف باید دقیق تر صحبت کرد و نباید بگوییم که همه قوا در این مسئله مشترکند.
او که امروز برای چندمین در خصوص حقوق های نجومی سخن می گفت، تاکید کرد که قوه قضاییه بنا به وظیفه خود با اعمال مجرمانه در این خصوص برخورد می کند و اموال به ناحق تصاحب شده حتماً باید به بیت المال باز گردانده شود.
آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی تصریح کرد که نباید کاری کنیم که تخلف برخی مدیران در این زمینه به پای همه مدیران پاک دست و زحمت کش نوشته شود. 2011_2_18_15_24_47
رییس دستگاه قضا در ادامه سخنانش که توسط خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه منتشر شد، تاکید کرد که «تاکنون در خصوص حقوق های نامتعارف در قوه قضاییه چنین ارقامی نداشته ایم و گزارشی دریافت نشده است.»
رییس قوه قضاییه خواستار همکاری دولت، مجلس و قوه قضاییه به منظور بستن راهها و منافذ قانونی پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف شد و گفت: باید با همکاری قوای سه گانه راهها و منافذ سوء استفاده در این زمینه بسته شود.
.حسن روحانی، رییس جمهوری، روز گذشته در جمع مردم کرمانشاه گفته بود که مسئله حقوق های نامتعارف «اختصاص به قوه مجریه ندارد و مربوط به همه دستگاه‌ها و همه نهادهای عمومی است.»
او همچنین وعده داد که «در یک مصاحبه مفصل به صورت صریح» به مردم خواهد گفت که تخلف‌ها در همه جا بوده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. دولت فکری هم برای وجوه در اختیار سران قوا و مدیران بکند که در مواردی سر به دهها میلیارد تومان میزند و بی هیچ حساب و کتابی ، مانند “صرف جیب همایونی ” شاهان قجر !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »