نرگس موسوی از تهدید زندان بان حصر خبر داد

???? نباید به پزشک معتمد از درد شدید زهرا رهنورد خبر دهید

زیتون- نرگس موسوی، دختر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی از تهدید زندانبانان حصر اختر در آخرین ملاقات به دلیل اطلاع رسانی از وضع مادرش خبر داد.
به گزارش «زیتون» او در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت که زندانبانی با نام (فروغی) دختران و نوه ها را در آخرین دقایق ملاقاتی که امروز با پدر و مادرشان داشته اند، تهدید کرده است که اگر از وضعیت سلامتی رهبران در حصر «جنبش سبز» اطلاع رسانی کنند، در روند این دیدار ها اختلال ایجاد خواهد شد.
خرداد ماه سال جاری، فرزندان زهرا رهنورد پس از ملاقات با او خبر از شکستن مچ دست او داده بودند. این رهبر در حصر «جنبش سبز» در ملاقات بعدی خود با فرزندانش خطاب به مردم پیام داده بود «هرچند مظلوم در این حصر دستم شکست، اما پیوند محبت و دوستیم از مردم نشکست.» photo_2016-07-20_01-34-13

متن این کامل پست نرگس موسوی به شرح زیر است:
برخورد بد زندان بان با خانواده های زندانی و خود زندانی به شیوه های مختلفی پیاده میشود و رفتار بی شرمانه زندان بان فروغی(نام مستعار) محترمانه است و با انتخاب دقیق واژگان و حرکات ابرو ، چشم .. دست و لبخندی همواره که گاه بی معنی است.
به هر صورت آن مرد صبوری که روبه روی زندان بان ایستاده، ٨ سال نخست وزیر ایران بوده است و آن دیگری ، رهنورد، بانوی استقامت و ایمان، سال ها در مقاطع فرهنگی هنری سیاسی این کشور.. خدمت کرده است.
در اخرین دقایق اخرین ملاقات وقتی نوه های کوچک از پدربزرگ و مادربزرگشان خداحافظی می کنند، زندان بان فروغی نکته مهمی را در حضور پدر و دخترانش باید تاکید و یاداوری کند که در ساعت ملاقات، صبیه ها نباید به اتاق بازرسی برگردند و گوشی تلفن همراهشان را بردارند و به پزشک معتمد کشور از درد شدید دست مادرشان خبر بدهند و اگر باز چنین شود، در اتاق بازرسی ، بعد از بازرسی باید قفل و بسته بماند..هرچند جناب فروغی مایل نیستند اما از سمت شخصی ناشناس یا شناس مورد مواخذه قرار گرفته است که چرا دختران نگران تنهایی و درد مادرشان از عدم رسیدگی به موقع به رهنورد شاکی و مضطرب شده و گزارش درد را مخابره کرده اند… و البته در حضور پدر و مادر و فرزندان .. این شرح دقایق پایانی ملاقات امشب در دفتر کناری حصرخانه اختر بود… به راستی در بن بست اختر چه میگذرد و چه گذشته است؟!

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. هر آنچه که در جای جای ایران میگذرد ، ظلم و ستم توام با دنائت .
    روحنیونی که در زمان شاه اسبق حبس و تبعید شده اند ، آیا رفتاری را که سربازان گمنام با اسیران میکنند را از زندانبانان شاه اسبق به یاد دارند ، مگر به ندرت ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

نرگس موسوی از تهدید زندان بان حصر خبر داد

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »