نام‌نامه | ۲

ابراهیم نبوی

pic-15029-1443857348
منبع: خبرگزاری فارس

قاضی صلواتی: قاضی دادگستری ایران. از نظر او انسان ها مجرم اند مگر اینکه خلافش ثابت شود. وی موفق شد صدها نفر از مخالفان معمولی کشور را به هزاران سال زندان محکوم کند. وی بی‌گناهان را به حداکثر پنج سال زندان و بقیه افرادی که به نظر او مجرم می‌رسیدند بر اساس محاسبه قد، وزن، محل و سال تولد و قیافه‌شان به هفت تا سی سال زندان و یا اعدام محکوم کرد. اغلب محکومان وی از تجدیدنظر در حکم خود، خودداری می‌کردند، چون تحمل ده سال زندان اضافی برایشان از دیدن مجدد قیافه او راحت‌تر به نظر می‌رسید.

56569_767
منبع: خبرگزاری فارس

آیت‌الله احمد جنتی: نمیرالمومنین. باستان شناسان حدس می‌زنند که او زمانی به دنیا آمده است، ولی هیچ دلیل مستندی برای این نظر وجود ندارد. برخی خداپرستان معتقدند او پس از خداوند به وجود آمده است، اما خود او در این مورد چیزی نگفته است. وی نیم ساعت پس از کشف مهم‌ترین صندلی قدرت در ایران روی آن نشست و از نشستن افرادی که از آنها خوشش نمی‌آمد، روی سایر صندلی‌های قدرت جلوگیری کرد. در مورد سابقه او اطلاعی در دست نیست، چون سابقه پس از او به وجود آمده است.

nbc-fires-donald-trump-after-he-calls-mexicans-rapists-and-drug-runners1
منبع: nbc

دانلد ترامپ: نامزد آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا. خداوند متعال یا موجود نامعلومی که او را خلق کرده برای ساختنش از گچ، سیمان، چدن، آب هویج، دندان مصنوعی و پشم بز استفاده کرده است. وی بدون دلیل لبخند می زند و علاقه‌مند به استفاده از کلمات اشتباه است. ترامپ اخیراً کشف کرده است که خاورمیانه در حد فاصل تگزاس و زیمبابوه قرار دارد. شعور سیاسی احمدی‌نژاد، لحن گفتار معمرالقذافی، علائق سیاسی صدام حسین، دانش اقتصادی مدیران شعب مک‌دونالد، رفتار سیاسی کیم جونگ اون و سلیقه فرهنگی کیم کارداشیان در وی جمع شده است. او موفق شده است سطح مناظره‌های ریاست جمهوری آمریکا را در حد گفتار فیلم‌های پورنو بیاورد. وی مدتی دموکرات، مدتی جمهوری‌خواه و مدتی صاحب کازینو بوده است.

109730_938
منبع: خبرگزاری فارس

سردار جعفری: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. مسئول جلوگیری از اجرای کنسرت موسیقی، کشیدن قلیان، پوشیدن شلوار تنگ و مانتوی کوتاه. مسئول تعیین استراتژی منطقه خاورمیانه و اداره کارخانجات کشور، تعیین کننده سیستهای دولت جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌جمهور سوریه، وزیر دفاع عراق، وزیر کار افغانستان، وزیر فرهنگ لبنان و رهبر اپوزیسیون یمن و بحرین و عربستان و آمریکا. رئیس قرارگاه جنگ جمهوری اسلامی با ایران.

entezam08.preview
عباس امیر انتظام در دادگاه انقلاب سال ۱۳۶۰ / منبع وب سایت شخصی امیرانتظام

عباس امیرانتظام: دبستان ( ۷ سالگی)، دبیرستان ( ۱۲ سالگی)، دیپلم ( ۱۸ سالگی) تحصیل در رشته مهندسی برق در ایران ( ۲۳ سالگی)، تحصیل در فرانسه ( تا ۳۱ سالگی) تحصیل در مهندسی ساختمان در آمریکا ( تا ۳۳ سالگی)، مدیرعامل مهندسین مشاور ( ۳۸ تا ۴۶ سالگی) ورود به نهضت آزادی ( ۴۶ سالگی)، ورود به دولت بازرگان ( ۴۷ سالگی) دستگیری ( ۴۷ سالگی) وی به دلیل اینکه بازجو، دانشجویان پیرو خط امام و قاضی زبان انگلیسی بلد نبودند، به دلیل اشتباه در ترجمه به حبس ابد محکوم شد، در سن ۶۵ سالگی از زندان اخراج شد و زندانبانان از ورود او به زندان اوین جلوگیری کردند و در خانه خودش زندانی شد.(۱۳۷۶)، در سال ۱۳۷۷ به دلیل مصاحبه مطبوعاتی به پنج سال زندان محکوم شد ( از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، از سن ۷۱ سالگی تا ۸۴ سالگی در خانه خودش زندانی است.

نام‌نامه | ۱

 

نام‌نامه | ۱

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »