علم الهدی: کسانی که کنسرت می خواهند از شهر مشهد بروند

زیتون– نماینده ولی فقیه در مشهد، گفت که این شهر، شهر گردشگری نیست که «بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم.
او در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد کل این شهر را متعلق به حرم امام رضا، هشتمین پیشوای شیعیان دانست و پرسید «چرا توریست فاسق و فجور باید به این شهر بیاید؟ اینجا شهر زیارت است»
او در ادامه تاکید کرد که «در شهر امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار کرد و دیگر نباید سر این موضوع با مردم یا برخی مسئولان کوته‌فکر چانه‌زنی کرد.» download
علم الهدی در ادامه پیشنهاد داد که «شما اگر کنسرت میخواهی جای دیگری زندگی کن، چرا باید یک شهر زیارتی را انتخاب کنید؟» هر روز کمپین جدیدی برای کنسرت راه می‌اندازند، این‌ها اردوکشی در مقابل امام رضا(ع) است، در یک جلسه باید تکلیف این شهر مشخص شود و همه مدیران و ساکنان بدانند این شهر آن‌قدر دلداده و عاشق دارد که نمی‌گذارند شما در برنامه‌ریزی و عیاشی آزاد باشید.
امام جمعه مشهد در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته «طراحان ورود توریست» به مشهد را متهم کرد که می‌خواهند توریست خارجی جذب کنند و آنان را تهدید کرد که «دور این شهر خط قرمز بکشند» زیرا به گفته او مشهد متعلق به امام رضا است.
او در پایان خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد به فایل صوتی که اخیرا از آیت الله منتظری منتشر شده اشاره کرد و گفت: « چندین سال از رحلت امام خمینی(ره) می‌گذرد و شاهد هستیم که نوار صدای پیرمردی مفلوک را پخش می‌کنند و با کمال جسارت، یک تشکیلاتی هم ادعا می‌کند که ما پخش‌کننده این نوار بودیم. امیدواریم که دستگاه قضایی سریع این مسئله را پیگیری کنند چراکه این اعلام جنگ با بنیاد انقلاب است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. پیشنهاد علم الهدا پیشنهاد بدی نیست به شرط ان که کسانی که کنسرت میخواهند از مشهد بروند و کسانی هم کنسرت نمیخواهند در مشهد ساکن شوند تا هر دو دسته از دست هم راحت شوند .

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »