نامه قالیباف به دادستان کل کشور

گزارش سازمان بازرسی مخدوش و نادرست است

زیتون- محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور، نوشت که گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره واگذاری املاک شهرداری تهران «مخدوش» و «نادرست» است و در جامعه نیز «به طور ناقص و اغراق‌آمیز» منتشر شده. 145726_776
قالیباف در نامه خطاب به منتظری، که در خبرگزاری فارس منتشر شده، نوشت که این گزارش موجب «تشویش اذهان مردم» از سوی «رسانه‌های مغرض و معاند داخلی و خارجی» و «بی‌اعتمادی نسبت به عملکرد نظام» شده.
هفته گذشته سایت معماری‌نیوز اقدام به انتشار گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور کرد که براساس آن شهردای تهران اقدام به واگذاری برخی املاک خود به اعضای شورای شهر، کارکنان شهرداری تهران و برخی افراد دیگر با قیمت‌های کارشناسی غیرواقعی کرده است. ارزش املاک واگذار شده بیش ازدو هزار میلیارد تومان تخمین زده شده.
قالیباف پس از چند روز سکوت، در نامه خود به دادستان کل کشور نوشت: «شهرداری تهران در جهت تسهیل تهیه مسکن برای کارکنان سایر نهادها و سازمان‌های دولتی و عمومی برای واگذاری زمین، تسهیلات قانونی قائل شده است.» به گفته او در این گزارش «تمامی این تسهیلات به دروغ به عنوان امتیازات ویژه به برخی مدیران نسبت داده شده است.»
چند روز پس از انتشار این گزارش، سردبیر سایت معماری نیوز با شکایت قالیباف و مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، به دادگاه رسانه احضار شد.
شهردار تهران با اشاره به این‌که «هیچ خط قرمزی در برخورد با جرم و فساد ندارم»، از دادستان کل کشور خواست «برای روشن شدن افکار عمومی و برخورد با هرگونه سواستفاده و جرم احتمالی» دستور دهد این موضوع بررسی شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. قالیباف در این چهار روز مشغول مغازله با بیت شریف برای ماستمالی موضوع بوده است !
    مطمئن باشید که آب از آب تکان نمیخورد که علی تنها نماند !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

نامه قالیباف به دادستان کل کشور

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »