نماینده رهبر در سپاه پاسداران

نگران روحیه «شاه سلطان حسینی» برخی مسئولان هستیم

زیتون- علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، گفت دولت روحانی «در پناه برجام» به دنبال حل «بحث ارتباط با آمریکا» بود، هدف آمریکا «براندازی جمهوری اسلامی» بود و آن‌ها در زمان برجام «لایه‌ای از استراتژی خود در قبال ایران» را عملی کردند.13950630000341_photol
علی سعیدی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس، با اشاره به گفت‌وگوهای هسته‌ای میان ایران و غرب، گفت «هدف اصلی دولت آمریکا» از مذاکرات «موضوعات فراهسته‌ای بود، اما رهبر انقلاب جلوی امتیازدهی بیشتر به آمریکا را گرفتند.»
سعیدی اضافه کرد که در حال حاضر جمهوری اسلامی «گرفتار تحول ارتجاعی در باور و ذهن برخی دولت‌مردان هستیم». او «مهم‌ترین خطر» برای ایران را «تغییر محاسبات دولت‌مردان نسبت به آمریکا و غفلت از خطر تصرف دشمن در ادراک فرهنگی مردم» دانست.
سعیدی در این گفت‌وگو دلیل از بین رفتن «تهدید نظامی دشمن» را «مانورهای موشکی پیامبر اعظم و حضور قایق‌های تندرو در خلیج‌فارس» دانست، نه «لبخند دیپلمات‌های ما با مذاکره‌کنندگان غربی.»
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فاصل صوتی منتشر شده از جلسه آیت‌الله منتظری با هیات منصوب آیت‌الله خمینی برای رسیدگی به پرونده زندانیان سیاسی در سال ۶۷ گفت «حکومت دینی نمی‌تواند شاه‌سلطان حسینی» عمل کند و این فایل صوتی «خیانت مسلم به حضرت امام(ره) و حتی شخص منتظری ساده‌لوح است.»
سعیدی با رد دخالت سپاه پاسداران در انتخابات گفت: «سپاه ابدا در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده و از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند اما اصول، مبانی، معیارها و شاخص‌های خود را خواهد گفت.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. با این طرز فکر این سعیدی اقدام یزید علیه العنه علیه امام حسین هم اقدامی خلاف روحیه شاه سلطان حسینی بود و رویه حضرت علی در مقابل خوارج هم اقدامی شاه سلطان حسینی که قبل از دست بردن به شمشیر آن امام همام متعرض آنان نگردید و منجر به شهادت آن سرور آزادگان شد !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

نماینده رهبر در سپاه پاسداران

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »