حاشیه های دیدار آیت‌الله خامنه‌ای و احمدی‌نژاد

«دولت بهار» رییس دفتر رهبری را متهم به انتشار خبر کرد

زیتون- یک وب‌سایت حامی محمود احمدی‌نژاد نوشت که آیت‌الله خامنه‌ای از افشای خبر دیدار خود با احمدی‌نژاد و مخالفتش با نامزدی رییس‌ دولت‌های نهم و دهم در انتخابات آینده ریاست جمهوری واکنش نشان داده است.436x328_99208_221041
رهبر ایران در درس خارج فقه خود گفت: «شایعه‌پراکنی‌ها مضرات بزرگتری دارد، غالبا هم وقتی نقل می‌کنند، دقیق نقل نمی‌کنند.» او بدون نام بردن از شخصی، اضافه کرد یک فرد «حرفی که به او به عنوان امانت سپردند آن را به اصدقای خودش هم نمی‌گوید.»
سایت دولت بهار محمد محمدی گلپایگانی٬ مسئول دفتر آیت الله خامنه‌ای، را منبع اصلی انتشار خبر این دیدار و جزییات آن معرفی کرد.
در هفته‌های اخیر برخی رسانه‌ها و چهره‌های اصول‌گرایان نوشتند آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری خصوصی با محمود احمدی‌نژاد او را از نامزدی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری «نهی» کرده است.
آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه درس خارج فقه خود گفت گاهی «حرفی را به ما می‌گویند به عنوان مشورت و گاهی درد دل؛ دلش نمی‌خواهد غیر کسی که شنونده است کس دیگری متوجه بشود.» او افزود: «حرفی می‌زنند، ما برویم این را به رفقا بگوییم. در حالی که او این حرف را امانت سپرده است و راضی نیست کسی بفهمد. مومن این کار را نمی‌کند.» او اضافه کرد «گاهی پخش کردن حرف ضررش فقط این است که گوینده حرف مایل نبود گفته شود. این هم ضرری است. گاهی اوقات مضرات بزرگتری دارد این شایعه پراکنی‌ها. غالبا هم وقتی نقل می‌کنند دقیق نقل نمی‌کنند.»
محمدعلی رامین، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، چند روز پیش در نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد او را «متهمِ» انتشار این خبر دانست. او در این نامه نوشت که تاریخ دیدار میان رییس دولت‌های نهم و دهم با آیت‌الله خامنه‌ای سوم شهریور ماه بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

حاشیه های دیدار آیت‌الله خامنه‌ای و احمدی‌نژاد

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »