وکیل محمدرضا رحیمی: نمی دانم موکلم کجاست

زیتون– انتشار یک توییت که خبر از حضور محمدرضا رحیمی، untitledمعاون اول زندانی دولت احمدی‌نژاد، در زمان سرشماری در خانه می‌داد، ضمن انعکاس در رسانه‌ها موجب واکنش وکیل رحیمی شد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر روز جمعه نوشت هنگامی که به عنوان مامور سرشماری به منزل محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم، مراجعه کرده، خود او برای پاسخ‌گویی آمده است.
در واکنش به انتشار این خبر،‌ محمدرضا نادری، وکیل محمدرضا رحیمی، به برنا گفت: «من از هیچ چیز اطلاعی ندارم و نمی‌دانم موکلم کجاست».
این حساب کاربری در توییتر – با نام مستعار «سپهردادِ آقاى خاث» – نوشته بود: «امروز رفتم براى سرشمارى درب خونه ى آقاى محمدرضا رحیمى، معاون اول محمود احمدى نژاد. خودشون درو باز کردن، درصورتیکه باید تو زندان میبودن الان.»
محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم و پیش از آن رییس دیوان محاسبات بود. او سل ۹۲ به اتهام «ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع» به پنج سال و ۹۱ روز زندان محکوم شد. رحیمی پیش از این نیز چند بار از حق مرخصی در طول دوران زندان استفاده کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »