مذاکرات ایران و روسیه برای معامله ۱۰ میلیارد دلاری سلاح

زیتون- یک سناتور روس از مذاکرات ایران و روسیه برای یک معامله تسلیحاتی ۱۰ میلیارد دلاری خبر داد.639133_786
رویترز به نقل از یک «سناتور ارشد روس» نوشت که ایران و روسیه هم اکنون در حال انجام مذاکره درباره معامله خرید و فروش سلاح به ارزش ۱۰ میلیارد دلار هستند. براساس این قراردادهای تسلیحاتی، ایران از روسیه تانک‌های تی ۹۰، توپخانه و ضدهوایی، جنگنده و بالگرد خریداری می‌کند.
ویکتور اوزیروف، رییس کمیته دفاع و امنیت در مجلس سنای روسیه گفته است که مذاکرات به هنگام سفر هیات پارلمانی روس به ایران انجام می‌شود. رییس مجلس سنای روسیه در حال حاضر برای یک سفر رسمی در تهران است.
سامانه‌های موشکی اس ۳۰۰ آخرین خرید ایران از روسیه بود که مسکو آن‌ها را به تهران تحویل داد. بخش مهمی از تسلیحات نیروهای نظامی ایران، ساخت روسیه هستند. از جمله این تسلیحات می توان به زیردریایی و جنگنده های سوخو اشاره کرد. علاوه بر این، نیروهای نظامی ایران و روسیه در سوریه با یکدیگر در حال همکاری نظامی هستند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ظاهرا هزینه وعده حمایت روسیه از نظام مقدس خیلی گران تر از هزینه وعده حمایت امریکا از نظام شاهنشاهی است ، ولی حیف که به این وعده ها وفا نمیشود ، بویژه که حکومت روسیه ثابت کرده است که نامردتر از حکومت امریکاست !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »