دادستان کل کشور: بابک زنجانی به رغم پرداخت بدهی هم اعدام می شود

زیتون– دادستان کل کشور با اشاره به تایید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور، گفت «بعید است که این حکم تخفیف یابد.»
محمد جعفر منتظری اضافه کرد گذشته زا اجرای حکم اعدام، باید وضعیت بدهی‌های زنجانی مشخص شود.
دادستان کل کشور با اشاره به «میزان هنگفت بدهی» بابک زنجانی، اضافه کرد: «همه مردم در آن سهم دارند لذا احقاق حقوق همه مردم با تسویه دیون وی لازم است.» او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است زنجانی با تسویه بدهی از مجازات اعدام رهایی یابد یا خیر، گفت: «این حکم در دیوان عالی کشور نهایی و قطعی شده و بعید است تخفیف یابد.»
محمدجعفر منتظری ۱۷ آذرماه در برنامه زنده تلویزیونی «تیتر امشب» گفته بود که اگر بابک زنجانی بدهی‌اش را بازگرداند، حکم اعدام او لغو می‌شود. هرچند به گفته منتظری منظور از «لغو حکم اعدام» به معنای تبرئه نیست، بلکه ممکن است شامل تخفیف شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. تعجب نکنید که همین چند روز پیش این دادستان کل صحبت از تخفیف مجازات بابک زنجانی در صورت پرداخت بدهی خود کرده بود ، این فقیه جامع الشرایط را بداء عارض شده است ، دامنه شرع انور وسیع است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »