زیرنویس(۲)
۹ دی از ایام الله بود
کاظم صدیقی(۱) در نمازجمعه هفته قبل گفت: نهم دی ایامالله قطعی(۲) و یکی از کرامتهای انقلاب است… در ۹ دی قدرتطلبهای داخل مغرور شده بودند و فکر میکردند با این آتش نانی به دست میآورند. اگر این آتش خاموش نمیشد همه مردم را میسوزاند… در ۹ دی مردم با همه سلایق(۳) به صحنه آمدند و برخی از افرادی که با فریب سران فتنه فکر میکردند تقلبی صورت گرفته پس از حمایت بیگانگان از فتنهگران و اعلام مواضع صریح رئیسجمهور آمریکا و مسئول وزارتخانههای(۴) صهیونیستها و انگلیسها فهمیدند که خطر جدی در کار است… بنده در یومالله ۹ دی مثل دیگر مردم(۵) حضور یافتم. برخی نزد من میآمدند و میگفتند مردم به صحنه آمدند، بنابراین منتظر چه هستید و تقاضای مجازات سران فتنه را داشتند….. در جنگ تحمیلی دشمن ما بیرونی بود اما در فتنه کسانی ضمام(۶) فتنه را سوار شده بودند که در خانه و کنار امام قرار داشتند و سوابقی در کارنامه خود درج کرده بودند بنابراین این مسئله با جریانات دیگر فرق داشت. …. فتنه ۸۸ براندازی بود اما این دست خدا(۷) بود که همه ما را در لبه آتش قرار گرفته بودیم نجات داد. … فتنهگران در ماه مبارک رمضان در ملاءعام روزهخواری کردند و از خود گردنکلفتی و مباهات(۸) نشان دادند، اما سران فتنه نه در مقابل این عمل نه هتک حرمت به سیدالشهدا و امام راحل هیچ حرف و اعتراضی نکردند، بلکه کشتهسازی(۹) نیز کردند که همه اینها قابل احصا است… برخیها حرفهای بیربط میزنند و نانشان در این است و میگویند که مسئله حصر باید از بین برود.
زیرنویسها:
۱) کاظم صدیقی: امام جمعه عبور موقت تهران، نوعی امام جمعه که وقتی هیچ خبر خاصی نیست، او نماز میخواند. کلا امام جمعه تهران بر چهار نوع است: نوع اول، امام جمعهای است که خودش میفهمد چه میگوید، مردم هم میفهمند چه میشنوند و میترسند، مثل احمد خاتمی. نوع دوم، امام جمعهای که خودش میفهمد چه میگوید ولی مردم سی سال است نمیفهمند منظورش چیست، مثل خامنهای. نوع سوم، امام جمعهای است که نه خودش میفهمد چه میگوید نه مردم میفهمند چه میشنوند، مثل موحدی کرمانی، نوع چهارم هم کاظم صدیقی است که خودش نمیفهمد چه میگوید ولی مردم میفهمند منظورش چیست.
۲) ایام الله قطعی: ایام الله بر دو نوع است: قطعی و غیرقطعی. ایام الله غیرقطعی روزی است که از نظر خدا احتمالا مهم است، مثل روز قیامت، اما ایامالله قطعی روزی است که از نظر جمهوری اسلامی مهم است، در این روز بسیج قاطی میکند و به خیابان میریزد. نمونه: روزهای حمله به سفارتخانههای خارجی، روز قدس، روز بیست و دوم بهمن و سایر روزهایی که مصیبتی اتفاق افتاده یا قرار است بیافتد.
۳) سلایق مختلف: مانند برادران بسیج، برادران انصار، برادران حزبالله، مخلصان رهبر، چاکران رهبر، سرداران، اینوریها. سلایق دیگر: مردم
۴) وزارتخانههای صهیونیستی: مانند وزارت خارجه آمریکا، دولت انگلیس، دولت آلمان، دولت فرانسه، بقیه دولتهای جهان، سازمان ملل متحد، سیانان، بیبیسی و چند وزارتخانه صهیونیستی دیگر.
۵) مثل دیگر مردم حضور یافتم: یعنی مثل همه مردم که با ماشین ضدگلوله و محافظ به خیابان میآیند آیت الله صدیقی هم به شرح ایضا.
۶)ضمام: جمله دقیق صدیقی این بود که « در فتنه کسانی که زمام فتنه را سوار شده بودند…» با توجه به اینکه معنی زمام طناب یا افسار شتر است، معمولا «زمام» را در دست میگیرند و کسی سوار زمام نمیشود، مگر اینکه بخواهد روی طناب سوار شود و به عقیده دهخدا معمولا کسی سوار طناب نمیشود. (ضمام): کلمه زمام در گزارش اولی که از نمازجمعه توسط « واحد مرکزی خبر صدا و سیما» منتشر شد، به دلیل سواد بیش از حد خبرنگار «ضمام» نوشته شده است و چون هیچکدام از خبرنگاران و دبیران سرویس خبرگزاریها و وبسایتها یا خبر را اصلا نمیخوانند یا سواد زیادی دارند، خبرگزاریها و وبسایتهای « فارس نیوز»، « انصاف نیوز»، « جام جم آنلاین»، « دولت بهار»، « صدای ایران»، « تی نیوز»، « افق تازه»، « خزان نیوز»، « شبکه ما»، « رودآور»، « پرنیان گیل»، « بتا نیوز»، « راه امروز»، « گفتمان»، «اصلاحات نیوز» و « پیک ایران» همگی کلمه « ضمام» را به جای زمام تکرار کردند. خبرگزاریهای « ساحت کرمانشاه»، « اتاق خبر ۲۴»، «قطره» و « خبرگزاری مهر» هم دلشان خواست بنویسند «کسانی که ناقه فتنه را سوار شده بودند.» خبرگزاری « تسنیم» هم چون دیکته ناقه و زمام را احتمالا بلد نبود، نوشت «در فتنه کسانی که سوار کار بودند.» البته «خبرآنلاین» و «دنیای اقتصاد» و « رسانیوز» تصادفا دیکته « زمام» را درست نوشته بودند. بقیه را خودتان ببینید.
۷) دست خدا: نوعی نیروی ضدشورش، لباس شخصی، گاز اشک آور، به گاز خردل هم دست خدا گفته میشود. در دوران احمدینژاد دست خدا که قبلا از آستین پیراهن مارادونا بیرون آمده بود و به انگلیس گل زده بود، همان پیراهن را برای احمدینژاد فرستاد.
۸) روزهخواری: گردنکلفتی و مباهات جرائم سران فتنه بود و کلا موضوع انتخابات و تقلب و غیره تکذیب می شود؛ ر.ک. دادگاه ابطحی.( جلد هفتم قانون مجازات اسلامی، نسخه کلاله خاور، صفحه یک.)
۹) کشته سازی: عملی که دشمنان برای مظلومنمایی انجام میدهند و خودشان را پرت میکنند جلوی گلوله عزیزان و وقتی کشته شدند، مظلوم نمایی میکنند. در روز عاشورا شدت فتنه آنقدر بود که چند نفر چون گلوله پیدا نکردند، خودشان را زیر ماشین انداختند یا از پل پرتابشان شدند.
یک پاسخ
خدا نکشندت نبوی!!!!
برادر مردیم از خنده!
دیدگاهها بستهاند.