جلسه شورای مرکزی اعتماد ملی برای بررسی استعفای مهدی کروبی تشکیل می‌شود

زیتون– اسماعیل گرامی‌مقدم، سخن‌گوی حزب اعتماد ملی، پیرامون استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب، گفت اعضا از این استعفا «غافلگیر» شده‌اند و این استعفا موجب «ناخرسندی تمام اعضا، کمیته‌ها و شاخه‌های مختلف حزب» شده است.
گرامی‌مقدم اضافه کرد که مهدی کروبی – که از بهمن ماه سال ۸۹ در حصر است – در حال حاضر به دلیل «محدودیت‌‌ها» امکان «گرفتن اطلاعات و اخبار احزاب» را نداشته و به همین دلیل «امکان تصمیم‌گیری درست برای او برای حل اختلافات درونی حزب» وجود نداشت.
سخنگوی حزب اعتماد ملی به ایلنا گفت: «آقای کروبی… تشخیص دادند که برای انسجام بخشی به حزب از سمت خود استعفا کرده تا اعضای شورای مرکزی در جلسه آینده دبیرکل را با رای مخفی انتخاب کنند و براساس مدیریت جدید فعالیت خود را ادامه دهند.»
گرامی‌مقدم خبر داد که جلسه آینده شورای مرکزی حزب اعتماد ملی روز دهم دی‌ماه برای بحث و بررسی استعفای مهدی کروبی و انتخاب دبیرکل جدید برگزار می‌شود. او با اشاره به کنار رفتن رسول منتجب‌نیا،‌ گفت با توجه به نامه کروبی «از آقای منتجب‌نیا برای حضور و مدیریت این جلسه دعوت خواهیم کرد تا پس از بررسی‌های لازم انتخاب دبیرکل جدید انجام شود.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »