حسین کروبی: مسئله مجازات «سران فتنه» از سوی کسانی مطرح میشود که هیچ سابقه انقلابی ندارند

زیتون– حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، گفت سخن‌رانی‌ها با مضمون «مجازات سران فتنه» از سوی افرادی صورت می‌گیرد که «هیچ سابقه‌ای در انقلاب ندارند» و در سال‌های اخیر «مطرح» شده‌اند، سازمان یافته و برای تامین خوراک رسانه ای است.
حسین کروبی همچنین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، را متهم کرد که پیش از انقلاب ۵۷ در مدرسه حقانی عکس‌های آیت‌الله خمینی را پاره می‌کرد و به جای آن‌ها، عکس آیت‌الله شریعتمداری را نصب می‌کرد.
سخنان کروبی بخشی از گفت‌وگوی او با روزنامه الترونیکی امید ایرانیان است که منتشر نشده است. صبا شعردوست، روزنامه‌نگار، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت که «به واسطه محدودیت در رسانه» امکان انتشار بخشی از این مصاحبه وجود نداشته و به همین دلیل برای «اطلاع» بخش حذف شده را منتشر کرد.
حسین کروبی در این گفت‌وگو به خاطرات غلام‌حسین کرباسچی استناد کرد و به نقل از او گفت: «ما در مدرسه حقانی درس می‌خواندیم و حجره‌مان کنار آقای صدیقی بود. کار ما این بود که عکس امام را قاب می‌کردیم و به درب حجره‌ها می‌زدیم. کار آقای صدیقی این بود که هر روز صبح عکس امام را پاره می‌کرد و به جایش عکس آقای مرحوم شریعتمداری را می‌زد. کل کار انقلابی آقای صدیقی این بوده است که در مدرسه حقانی عکس امام را پاره می‌کرد.»
فرزند مهدی کروبی همچنین گفت که «دو قطعه زمین بزرگ در شمیران» در اختیار کاظم صدیقی قرار داده‌اند و «زمین‌هایی که باغ گیلاس بوده، خراب شده و با بودجه بیت المال مدرسه علمیه برای ایشان می‌سازند.»
حسین کروبی در این گفت‌وگو همچنین با اشاره به این‌که با نزدیک شدن به روز ۹ دی «ائمه جمعه، دستوری، خواستار اعدام می‌شوند»، گفت که دلیل این کار آن است که «برای رسانه‌های‌شان خوراکی درست و هم این‌که فضای ترسی را بر جامعه حاکم کنند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. آقا زاده شما چــه می فرمائیــد…؟
    آنانیکه سابقـــه انقلابی داشتنـــد چه گلی بر سر این ملت زده اند…؟ همیــن آقایان روشنفکر انقلابی از روی کج فهمی ملتی را ازچالــه بسیـــار کوچلـــــو به یک چاه عمیــــــــــــق انداختـــه انــد…!
    از انقلابی گری نگو که حــالــم بهـــم میخوره… انقلابی ایکه نتــوانــد جواب فرزندانش را بدهــد که چرا انقلاب کرده بدرد عمــــه جانش میخورد…
    این آقایان انقلابی نیستنـــد که نباشنـــد برای خانواده، فامیـــل و دوست آشنایانشان آدم مهمی هستنـــد، همین آنان را بس…

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان و قوه شهویه» کوشیدم نشان دهم این حجم بالای اسارت رهبر

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو

ادامه »