میرحسین موسوی: فهم تاریخ انقلاب بدون توجه به تاثیرات هاشمی رفسنجانی، ممکن نیست

زیتون- میرحسین موسوی در آخرین ملاقات با فرزندان خود و با اشاره به مرگ اکبر هاشمی‌رفسنجانی، گفت فهم «تاریخ انقلاب» بدون توجه به «تاثیرات» هاشمی رفسنجانی، ممکن نیست.
به گفته موسوی «مخصوصا باید توجه داشت که او همچون دوست نزدیک خود شهید آیت‌الله بهشتی، همواره نگاهی باز همراه با خلاقیت، در موقعیت‌های مختلف به آینده، انقلاب و کشور داشت و شاید یکی از دلایل حملات مشابه به آن دو عزیز در این نکته پنهان باشد.»
دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، عصر روز تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی به ملاقات والدین خود رفتند. به گزارش کلمه، این ملاقات تحت‌الشعاع مرگ هاشمی رفسنجانی قرار داشت و رهنورد و موسوی از این اتفاق «محزون» بودند.
زهرا رهنورد و میرحسین موسوی در این دیدار گفتند: «وقتی این خبر بسیار تلخ را شنیدند با یاد آنکه در هرحال و مقام و زمانی خدا هست، به خود تسکین داده اند». آنها در این ملاقات خطاب به دختران خود گفتند: «گرچه در حصر، شبانه روزٍ سختی را پس از خبر رحلت این مرد بزرگ و شجاع گذراندیم، اما لحظه به لحظه، خودمان را همراه ملت سوگوارمان و در کنار خانواده داغدار ایشان دیدیم.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »