عراق نیز خواستار اقدام متقابل در مورد فرمان جدید ترامپ شد

زیتون- کمیته روابط خارجی پارلمان عراق فرمان دونالد ترامپ درباره منع ورود شهروندان هفت کشور از جمله عراق را به آمریکا «غیرمنصفانه» توصیف کرد و از دولت عراق خواسته‌ تا دست به اقدام متقابل بزند.
کمیته روابط خارجی پارلمان عراق در بیانیه‌ای، این کشور را در «خط مقدم مبارزه علیه تروریسم» دانست و نوشت: «غیرمنصفانه است که با عراقی‌ها بدین گونه برخورد شود.»
مقتدی صدر، روحانی شیعه،‌ نیز در واکنش به فرمان ترامپ گفته است رییس‌جمهوری آمریکا باید پیش از «خارج کردن اقلیت مهاجر از آمریکا، اتباع خود را از عراق خارج کند». او در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «اینکه تو وارد عراق و کشورهای دیگر شوی و در مقابل اجازه ندهی اتباع این کشورها به آمریکا سفر کنند، خودخواهی و اقدامی استکباری است.»
حشد الشعبی، نیروهای بسیج مردمی عراق، از مقام‌های دولتی خواست مانع ورود اتباع آمریکا به عراق شوند و شهروندان ایالات متحده را که در عراق هستند اخراج کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »