دلیل مرگ حسن جوهرچی اعلام شد

زیتون– روباط عمومی بیمارستان امام خمینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علت مرگ حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون، بیماری کبد بوده است.
بر اساس این اطلاعیه، جوهرچی از یک سال قبل متوجه بیماری کبدی خود شده بود. از دو ماه پیش نیز به دلیل عدم بهبودی و پیشرفت مکشلات کبدی، اودر نوبت پیوند کبد قرار گرفت.
در اطلاعیه بیمارستان امام خمینی آمده است که در این مدت «با توجه به شدت بیماری و ضرورت پیوند، عل‌یرغم پیگیری‌های بیمارستان و خانواده، شرایط انجام پیوند فراهم نشد». این اطلاعیه اضافه کرد: «آخرین مراجعه او به بیمارستان در تاریخ دوشنبه هفته گذشته بوده که پس از احیا در بخش آی‌سی‌یو اورژانس مجتمع بستری شد و در نهایت امروز (جمعه) در گذشت».
حسن جوهرچی دانش‌آموخته رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای تهران بود. او با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند در سال ۷۰ وارد سینما شد. در تلویزیون نیز نام او پس از حضور در سریال در پناه تو، ساخته حمید لبخنده در سال ۷۳ مطرح شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »