کدخدایی رایزنی مقامات عالی رتبه نظام برای تایید صلاحیت روحانی را تکذیب کرد

زیتون– عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، گفت که در جریان «رایزنی مقامات عالی رتبه نظام برای تغییر در روند رد یا تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده» نیست و «چنین خبری صحت ندارد.»
کدخدایی به میزان گفت که اعضای شورای نگهبان هنوز نسبت به «شرایط احراز» به جمع‌بندی نرسیده اند. به گفته او هر زمانی که اعضای شورای نگهبان «درباره شرایط احرازصلاحیت نامزدهای انتخاباتی به نتیجه برسند، ملاک‌ها را اعلام خواهند کرد.»
پیش از این محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید، خبر از «مرتفع شدن مشکل ردصلاحیت» روحانی با «هدایت مقامات عالی‌رتبه نظام» داده بود.
کدخدایی همچنین خبر داد که شورای نگهبان درباره شرایط احراز صلاحیت‌ها «طبق جز ۳ بند ۱۰ سیاست‌های کلی انتخابات در موعد مقرر اعلام نظر خواهد کرد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »