مدارس و دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات ۱۱ شهرستان خوزستان در اثر آلودگی هوا تعطیل شدند

زیتون– هاشم بالدی، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد که قطعی آب و برق و تلفن در ساعات اولیه امروز ۱۱ شهر خوزستان را به تعطیلی کشاند.
هاشم بالدی به ایسنا گفت که گردوغبار و آلودگی ناشی از طوفان هشتم بهمن‌ماه در استان بر شبکه‌های فوق‌ توزیع و اضطرار انباشته شده بود و تاکنون کاملا پاکسازی نشده است و با پدیده مه گرفتگی و افزایش رطوبت تا ۹۷ درصد ساعت یک بامداد امروز این ایستگاه‌ها و خطوط از مدار خارج شدند.
به گفته مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، افزایش رطوبت به همراه گردوغبار حالت عایق‌مانندی در ایستگاه‌های توزیع و شبکه‌های خطوط انتقال برق ایجاد کرد و از حدود ساعت یک بامداد امروز ایستگاه‌های فوق توزیع ۱۱ شهرستان اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هویزه، ماهشهر، هندی‌جان، آبادان، خرمشهر، شادگان و دشت آزادگان با شدت گرفتن مه گرفتگی از مدار خارج شدند.
از ساعت پنج صبح امروز تعطیلی مدارس را در این ۱۱ شهرستان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات و بانک‌ها اعلام شد. از سوی دیگر زمان قطع برق به علت نبود برق اضطراری در تصفیه‌خانه و مراکز مخابراتی با قطع آب و مخابرات در اهواز و برخی شهرستان‌ها مواجه شده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »