دادستان تهران: حصر یک تصمیم ملی است

زیتون– عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، امروز گفت به رغم انتشار « برخی مطالب روزنامه‌ها و سایت‌های خبری در خصوص موضوع حصر»، این موضوع مطرح نیست.
به گفته او مطالبی که اخیراً برخی نشریه‌ها یا مسئولان اظهار کرده‌اند که به «منزله نشان دادن چراغ سبز به رفع حصر سران فتنه است»، موضوعیت ندارد. چرا که «حصر یک تصمیم ملی است» و بسیاری از «دستگاه‌های ذی‌صلاح در این تصمیم دخالت داشته‌اند.»
به گزارش دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دولت آبادی افزود کسی نمی‌توانند بگویند که حصر را قبول ندارند و چنین اظهاراتی فاقد مبنا است؛ زیرا این مساله مربوط به مصالح ملی و کلان کشور است.
دادستان تهران در ادامه «حملات» عده‌ای به قوه قضاییه را بعضاً ناشی از «بی‌اطلاعی و ناآگاهی دانست و مبنای دیگر چنین اقداماتی را عناد و کینه‌ورزی نسبت به قوه قضاییه به شمار آورد.»
او در مورد بازداشت اخیر مهدی خزعلی نیز توضیح داد که اخیراً حکم محکومیت مهدی خزعلی که چند سال پیش صادر شده بود، اجرا شد. دولت آبادی افزود با اینکه مهدی خزعلی طی دو سه ماه اخیر «اهانت‌های بی‌شماری را به قوه قضاییه و برخی مسئولان کشور نموده بود»، «برای مردم تعیین تکلیف نمود مبنی بر این که روز ۲۲ بهمن در منزل بمانند و در راه‌پیمایی سالگرد انقلاب حضور نیابند»؛ اما دستگیری او ارتباطی با این مسائل نداشت.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. چرا این دادستان توضیح نداده است که تصمیم مراجع ذیصلاح چه ربطی به ملت دارد ، مرجع ذیصلاح مورد نظر دادستان ولایی هستند و نه ملی . این دادستان معنی ملی را نمیداند !!
    چرا تا صحبت از رفع حصر میشود کک به تنبان خلایق می افتد ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »