برگزاری مراسم نکوداشت فرشته بازرگان‌

زیتون-برنامه نکوداشت فرشته بازرگان، فرزند مهدی بازرگان، نخست‌وزیر دولت موقت در تهران برگزار شد.

این مراسم امروز (جمعه ۲۹ بهمن) طبق برنامه از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور اعضای خانواده و جمع کثیری از یاران، دوستان و علاقمندان خانواده  بازرگان و نهضت آزادی ایران و همکاران مجتمع رعد و شاگردان او برگزار شد.
در این برنامه مریم رسولیان از سوی مجتمع رعد، جوادی از شاگردان و دوستان قدیمی او، علی اصغر غروی پژوهش‌گر قرآنی و عضو شورای مرکزی نهضت آزادی، ابوالفضل بازرگان رییس شورای انجمن اسلامی مهندسین، و زهرا بازرگان در خصوص ابعاد مختلف شخصیت و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماعی آن مرحومه سخنرانی کردند.


در این برنامه جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی چون سید محمود دعایی، مصطفی معین، عبدالله نوری، غلامحسین کرباسچی، حسین انصاری راد، حبیب الله پیمان، مصطفی تاجزاده، علیرضا رجایی، فاطمه راکعی، حسین کروبی، غلامرضا امامی، محمد جواد حق‌شناس، اعظم طالقانی، لطف الله میثمی، ابوالفضل قدیانی، هادی قابل و… حضور داشتند.

فرشته بازرگان روز ۲۶ بهمن در آمریکا درگذشت.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. سر قبر کسی رفتن، فرع بر این است که انسان صاحب قبر را زنده و باقی بداند و ارتباط و اطلاع و پیوند زائر و مزور ( زیارت کننده و زیارت شونده ) را باور داشته باشد.
    و الا کار لغوی به حساب خواهد آمد!
    خداوند استاد مهندس بازرگان و مرحومه فرشته بازرگان را رخمت کند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »