جانشین سازمان اطلاعات سپاه: نزار ذکا جاسوس بود

زیتون- سردار سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، گفت نزار ذکا پس از دستگیری «اعتراف» کرده که ماموریت ویژه او «پیگیری انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده»‌ در کشور بوده است.
نزار ذکا، شهروند لبنانی در ایران به ده سال زندان محکوم شده است.
سردار سیاری در گفت‌و‌گو با مهر افزود که نزار ذکا «جاسوس» بوده و با واسطه به باراک اوباما،‌ رییس جمهوری سابق آمریکا، «وصل» بوده است.
نزار ذکا که دارای اقامت دائم آمریکا است،‌ کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات است و برای یک موسسه غیرانتفاعی فناوری اطلاعات در واشینگتن کار می‌کرد. این شهروند لبنانی در روز ۲۷ شهریور سال ۹۴ در پنجمین سفر خود به ایران که به دعوت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صورت گرفته بود، از سوی ماموران امنیتی در تهران بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان اوین به سر می‌برد.
جانشین اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه گفت که نزار ذکا «اعتراف» کرد که هشت میلیون یورو برای جذب ۱۵ «ان‌جی‌او» هزینه کرده و در اختیار داشته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »