اطلاعیه‌ای دادسرای ویژه روحانیت در رابطه با اجرای حکم احمد منتظری

زیتون- دادسرای ویژه روحانیت با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تایید خبر بازداشت احمد منتظری، اعلام کرد که دلیل بازداشت او اجرای حکم ۶ سال زندان بوده است.
در اطلاعیه دادسرای ویژه روحانیت آمده است که احمد منتظری به «تضعیف مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهانت، افترا و دروغ‌پردازی های متعدد وی نسبت به امام خمینی قدس‌سره‌الشریف و یادگار عزیز ایشان و همچنین تطهیر و حمایت از منافقین کوردل و تروریست و همنوایی با استکبار جهانی» اقدام کرده است.
دادسرای ویژه روحانیت قم اضافه کرده است که حکم زندان احمد منتظری از سوی دادگاه تجدیدنظر تایید شده و از چهارم اسفند ماه اجرا شده است.
صبح امروز یک منبع آگاه به «زیتون» خبر داد که احمد منتظری، فرزند آیت‌الله حسین‌علی منتظری، امروز بازداشت و به زندان قم منتقل شده است. این خبر چند ساعت بعد از سوی کانال تلگرام آیت‌الله منتظری تایید شد.
سایت و کانال تلگرام آیت‌الله منتظری چند ماه پیش فایل صوتی جلسه قائم‌مقام وقت رهبری با اعضای منصوب آیت‌الله خمینی در هیات بررسی وضعیت زندانیان سیاسی را منتشر کرده بود. این هیات – براساس خاطرات آیت‌‌الله منتظری – حکم اعدام چند هزار زندانی سیاسی را صادر کرد. احمد منتظری به خاطر انتشار این فایل از سوی دادگاه ویژه روحانیت قم به ۲۱ سال حبس تعزیری و سه سال خلع لباس محکوم شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »