پاسخ سردار نجات به اظهارات یک مقام اطلاعاتی

گلایه‌ای نیست حتی اگر تمامی فعالیت‌های اطلاعات سپاه به نام وزارت اطلاعات منتشر شود

زیتون– حسین نجات، جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه در واکنش به سخنان روز گذشته «یک مقام امنیتی» گفت: «چنانچه تمامی فعالیت‌های اطلاعات سپاه به نام وزارت اطلاعات هم منتشر شود، ما هیچ گلایه‌ای نداریم.»
نجات در گفت‌و‌گو با فارس تاکید کرد که «طلاعات سپاه با وزارت اطلاعات کاملا هماهنگ است.»
جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره «بدون اختلاف بودن وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه» افزود: «شورای هماهنگی اطلاعات با مسئولیت وزیر اطلاعات به صورت مستمر تشکیل شده و اطلاعات سپاه نیز عضو فعال آن است، لذا چنانچه اختلاف نظری وجود داشته باشد، در آن مطرح و حل و فصل می‌شود.»
روز گذشته یک مقام امنیتی در گفت و گو با ایسنا نقش سازمان «اطلاعات سپاه» را در ماجرای «خنثی‌سازی عملیات تروریستی در ۲۲۲ بهمن» امسال، «دستگیری عبدالمالک ریگی» و «استرداد مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون دلار از آمریکا» تکذیب کرده بود. این «مقام امنیتی» با اشاره به سخنان حسین نجات، قائم‌مقام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، گفت هر سه پرونده از سوی «وزارت اطلاعات به سرانجام رسیده است».
سردار نجات گفت در جلسه‌ای در بوشهر گفته است «دستگیری ریگی به عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان نسبت داده شد و از ارگان خاصی نام برده نشد» و در خصوص دستگیری‌های قبل از ۲۲ بهمن نیز «به صورت اختصاصی از وزارت اطلاعات نام برده شده و در مورد دستگیری جیسون رضائیان و عملیات اطلاعاتی مربوطه نیز اشاره شد که این اقدام توسط اطلاعات سپاه پاسداران انجام پذیرفته و به واسطه آن توانستیم بخشی از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران را آزاد کنیم.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. همانطور که عمل دیپلمات ما در استخر تفاوت فرهنگی است ، جا زدن فعالیت نهادی به اسم نهادی دیگر هم اختلاف نظر است . همه چیزمان به همه چیزمان میخورد ، ایضا همانطور که مقام معظم رهبری هستند که باید تعیین کنند چه کسی فتنه گر است و فتنه به چه معناست یا در عاشورای بعد از انتخابات چه کسی مظلوم بوده است و چه کسی ظالم ، آنهم در دورانی که هر موبایلی یک رسانه است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

پاسخ سردار نجات به اظهارات یک مقام اطلاعاتی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »