صادق لاریجانی: استفاده از ابزار ضد انقلاب در انتخابات جرم است

زیتون- صادق لاریجانی٬ رییس قوه قضائیه گفت که استفاده از «ابزار ضد انقلاب» برای پیشبرد برنامه‌های انتخاباتی، اقدامی «مجرمانه» است.
لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی همچنین به افرادی اشاره کرد که در «تخریب» نظام و انتخابات با «دشمن» همکاری می‌کنند. او گفته است که «دشمنان» از طریق «ایجاد شایعات و تخریب انتخابات و تخریب نظام وارد شده‌اند» و استفاده برخی از این «ابزار‌ها» در انتخابات آینده «خطرناک» و «جرم» است.
به گزارش میزان رییس قوه قضائیه نامی از این افراد و جریان‌ها نبرد، اما تاکید کرد که «برخی رسانه‌های ضدانقلاب توسط برخی در درون کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد که صد در صد جرم است.»
لاریجانی با تاکید بر لزوم هوشیاری و دشمن شناسی مردم، نامزدها، مجریان و ناظران انتخابات ادامه داد که دشمنان جمهوری اسلامی وقتی نمی توانند با رویارویی نظامی وارد میدان شوند «راهکارهای جنگ نرم را در پیش می گیرند تا بر افکار عمومی و تصمیمات مسئولان اثر بگذارند.»
به گفته رییس قوه قضایی «دشمنی آمریکا و اذناب منطقه ای آن و همچنین جریان ضد انقلاب فراری و حتی برخی افراد در درون کشور را پا برجا است» و به همین دلیل باید «از ابتدا تا انتهای روند انتخابات و در جریان رقابت‌ها و تبلیغات باید به دقت حرکات دشمن را رصد کنیم و فراموش نکنیم که دشمن همواره از طریق ایجاد شایعات و مشوه ساختن چهره مسئولان، نظام جمهوری اسلامی و اصل انتخابات، اهداف خود را پیش می‌برد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ریاست محترم قوه قضائیه محبت کنند این “ابزار ضد انقلاب” را که بنا به اراده معظم له جرم است مشخص کنند تا مردم تکلیف خود را بدانند ،لابد منظور ایشان شایعات کذبی مانند باز کردن حساب بانکی با سپرده های مردم و استحصال ماهی چند ده میلیارد تومان سود از این راه است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »