وزارت اطلاعات مسئول بررسی ۱۳ مدیر دولتی مظنون به دو تابعیتی بودن

زیتون– رییس سازمان امور اداری و استخدامی ایران اعلام کرد که دادستان کل کشور طی نامه‌ای اسامی ۱۳ مدیر دوتابعیتی را برای بررسی درستی آن به وزیر اطلاعات داده است.
به گزارش ایرنا، جمشید انصاری امروز (چهارشنبه) خبر داد که قرار است وزارت اطلاعات افراد اعلامی از سوی دادستان کل کشور را بررسی و افرادی که دارای دو تابعیت باشند را به سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط اعلام کند.
او همچنین گفت که تاکنون یک نفر از مدیران وزارت ارتباطات دوتابعیتی بوده که سه چهار ماه پیش اعلام شد و مورد دیگری گزارش نشده است.
دو هفته قبل دادستان کل ایران اعلام کرد که افراد دوتابعیتی همچنان در بین مدیران دولتی وجود دارند اما محمود علوی، وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت تحت مدیریت او مرجع شناسایی افراد دوتابعیتی در دولت است، این ادعای دادستان کل را رد کرد. او چند روز به قوه قضائیه فرصت داد تا اسامی مدیران دوتابعیتی را به وزارت اطلاعات اعلام کند.
محمود علوی، هفته گذشته در واکنش به پافشاری سخنگوی قوه قضائیه بر وجود مدیران دوتابعیتی در دولت، بار دیگر خواستار ارسال اسامی شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »