۲ زن در ماهشهر قربانی اسیدپاشی شدند

زیتون– دو زن در ماهشهر قربانی اسیدپاشی شدند. این حادثه در پارک پتروشیمی ماهشهر رخ داده و یکی از دو زن باردار بوده است.
جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در این رابطه به فارس گفت که اقدامات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری عوامل اسیدپاشی‌های اخیر در ماهشهر انجام شده است.
به گفته او گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت دائمی در پارک‌های شهر وظیفه تأمین امنیت را بر عهده دارند.
حادثه اسیدپاشی در ماهشهر اولین مورد از این دست درسال‌های اخیر نیست.
مهرماه سال ۹۳ طی یک سری «اسیدپاشی» زنجیره‌ای به صورت حداقل چهار زن در اصفهان اسید پاشیده شد. برخی گزارش‌ها شمار قربانیان اسیدپاشی در اصفهان را ۱۵ نفر اعلام کرده‌اند.
پیش از وقوع این سلسله اسیدپاشی‌ها، امام جمعه اصفهان گفته بود که «اجرای امر حجاب» خون می خواهد. هرچند او پس از حادثه اسید پاشی، عقب نشینی کرد. با وجود وعده‌های مسئولین مسببان حادثه اسیدپاشی اصفهان هرگز یافته نشدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. از برادران جان برکف نیروی انتظامی اصفهان کمک بگیرند که در ایکی ثانیه اسید پاش اصفهانی را دستگیر کردند ، کم کم در کشور فلک زده ما اسید پاشی صورت ” سیره مسلمین” به خودش میگیرد و در آینده به کار فقهای عظام در صدور فتوا خواهد آمد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »