فائزه هاشمی به شش ماه زندان محکوم شد

زیتون– فائزه هاشمی به دلیل مصاحبه درباره حساب‌های بانکی رییس قوه قضاییه به شش ماه زندان محکوم شده است.
به گزارش کلمه، فائزه هاشمی به اتهام «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به قوه قضاییه و سپاه و همچنین سیاه‌نمایی علیه نظام» بوده است. حکم اواز سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری ۲، مجتمع قضایی کارکنان دولت صادر شده.
فائزه هاشمی که پیشتر نیز به شش ماه زندان محکوم شده بود، در آذرماه سال جاری در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی «دُر تی‌وی» تهدید دادستان تهران مبنی بر برخورد با منتشرکنندگان گزارش‌ها درباره واریز پول‌های قوه قضائیه به حساب «شخصی» او «غیرقانونی» خواند.
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، پس از این مصاحبه گفته بود که مصاحبه با تلویزیون‌های اینترنتی در خارج از کشور و نیز حمایت از نشردهندگان «اخبار کذب» درباره واریز پول‌های قوه قضاییه به «حساب شخصی» رئیس این قوه «قابل تعقیب قضایی است.» یک روز پس از آن نیز غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه، تهدید کرد که شورای عالی امنیت ملی مصاحبه با شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور را ممنوع کرده و مصاحبه‌کنندگان با اینن شبکه‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. خدا رحمت کند پدرش را. بقول سعید منتظری در بازداشت احمد منتظری، باید کفاره اعمال گذشته را داد! چه خود کرذه، چه پدرش، سکوت در برابر ظلم هم جرم و خطاست.
    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین!
    تلک الایام نداولها بین الناس
    البته بنده راضی به هیچ ظلمی نیستم!
    چه بسا ایشان هم با ظلم های پدرش مخالف بوده است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »